به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۱۶۳۶۷

تصاویری جالب از زیدان در دوران استراحت

گروه ورزشی: زین‌الدین زیدان که پس از جدایی از رئال‌مادرید فعلاً مشغول به کار نشده، دوران استراحتش را کنار خانواده‌اش می‌گذراند.
تصاویری جالب از زیدان در دوران استراحت
 زین‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید که با تیم پاری‌سن‌ژرمن مرتبط شده است از طریق اکانت اینستاگرام پسر ۲۶ ساله‌اش انزو عکس‌هایی را از روز خانوادگی خود منتشر کرد.
سگ بانمکی که در کوله پشتی سبزرنگ زیدان نشسته بود هم خانواده را در پیاده‌روی همراهی می‌کرد. برنده جام جهانی که در این تصاویر خیلی سرزنده و سرحال به نظر می‌رسد به احتمال قوی در اواخر این فصل به پی‌اس‌جی می‌رود.
صدرنشین فعلی لیگ ۱ با ۸ امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول، نیس، یک بازی در پیش رو دارند. آن‌ها همچنین با خیال راحت به جمع شانزده تیم نهایی لیگ قهرمانان پیوسته‌اند و قرار است با تیم سابق زیدان، رئال مادرید، دیدار کنند. با این حال، علیرغم موفقیت آن‌ها تا اینجای فصل، سرمربی مائوریسیو پوچتینو از تیم جدا می‌شود.
سرمربی سابق تاتنهام به عنوان یکی از گزینه‌های خوب برای جانشینی اوله‌گنار سولشائر به عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد نادیده گرفته شد. و اوایل هفته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پی‌اس‌جی، زیدان را متقاعد کرده تا جانشین پوچتینو در پارک دوپرنس باشد. به این معنی که با کنار رفتن رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت یونایتد، پوچتینو آزاد است تا به این باشگاه بپیوندد.
زیدان در اولین دوره حضورش در برنابئو بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان برای سپیدپوشان به ارمغان آورد. او همچنین مدعی قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ شد قبل از اینکه در پایان همان فصل باشگاه را ترک کند. پس از دوران کوتاه مدت سانتیاگو سولاری، زیدان ۱۰ ماه بعد به عنوان سرمربی به برنابئو برگشت. و کمتر از ۴ ماه بعد عنوان قهرمانی لالیگا را برای آنان تضمین کرد.
ماه گذشته تیم او با اختلاف اندکی قهرمانی را به رقیبانشان اتلتیکو مادرید واگذار کرد. و آن‌ها همچنین چهارمین عنوان لیگ قهرمانان اروپا را تحت مربیگری زیدان از دست دادند و تیم زیزو در نیمه نهایی توسط چلسی حذف شد.

تصاویری جالب از زین‌الدین زیدان در دوران استراحت
تصاویری جالب از زین‌الدین زیدان در دوران استراحت
برچسب ها: زین الدین زیدان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها