به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۱۶۳۷۳

خبر بد برای بیت‌کوین؛ پیش‌بینی قیمت

گروه اقتصادی: بیت‌کوین در محدوده ۴۳ هزار دلار قرار دارد و داده‌ها نشان می‌دهد تقاضا در بازار کمی جان گرفته است.
خبر بد برای بیت‌کوین؛ پیش‌بینی قیمت
برخی گمانه‌زنی وجود دارد که دولت آمریکا قصد دارد دارایی‌های دیجیتال غیرمتمرکز را ممنوع کند و مدیر ریپل در مورد این گمانه‌زنی‌ها واکنش نشان داده است.دیوید شوارتز، مدیر ارشد فناوری ریپل در توئیت اخیر خود نوشت: ممنوعیت بیت‌کوین توسط ایالات متحده برای ریپل فاجعه‌بار است. همین امر برای اتریوم هم صدق می‌کند.انتونی اسکاراموچی، بنیانگذار شرکت SKYBRIDGE capital می‌گوید: ارز دیجیتال ALGO رقبای خود را به چالش می‌کشد، درست مانند گوگل در روزهای اولیه اینترنت.
ریودوژانیرو، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای برزیل قرار است بخشی از خزانه خود را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کند. این خبر توسط ادواردو پیس، شهردار این شهر اعلام شده است. براساس گزارش‌ها برزیل قصد دارد این شهر را به عنوان مرکز ارزهای دیجیتال این کشور توسعه دهد.

تکنیکال
کارشناسان عقیده دارند اگر بیت‌کوین بتواند بالای قیمت ۴۳ هزار دلار تثبیت شود می‌تواند به مقاومت ۴۵ هزار دلار حمله کند.اگر بیت‌کوین بتواند مقاومت ۴۵ هزار دلار را بشکند می‌توان به رشد این ارز تا محدوده ۴۷ هزار دلار امیدوار بود.دامیننس بیت‌کوین محدوده ۴۰ درصد را از دست داده و در محدوده ۳۹/۴ درصد قرار دارد و این موضوع خبر بسیار بدی برای بازار است چون کاهش دامیننس بیت‌کوین باعث کاهش قیمت این ارز می‌شود و کاهش قیمت بیت‌کوین یعنی ریزش بازار رمزارزها.
منبع: تجارت نیوز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها