به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۳۱۶۴۰۳

رئال 2 - 0 بیلبائو؛ مادریدی ها فاتح سوپرکاپ

گروه ورزشی: رئال مادرید با کسب برتری 0-2 مقابل بیلبائو فاتح سوپرجام اسپانیا در سال 2022 شد.
رئال 2 - 0 بیلبائو؛ مادریدی ها فاتح سوپرکاپ
 رئال مادرید که در مرحله نیمه نهایی بارسلونا را مغلوب کرده بود، امشب کار دشواری برای غلبه بر بیلبائو نداشته و با گل های لوکا مودریچ و کریم بنزما، برتری مقابل این تیم اولین جام خود در سال 2022 را جشن گرفت.
در دقایق ابتدایی مسابقه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 19 نصیب رئال مادرید و کریم بنزما شد، اما ضربه فنی این بازیکن با عکس العمل اونای سیمون راهی کرنر شد.
در دقیقه 27 و روی حرکت داوید آلابا بود که کاسمیرو در سمت راست و در زاویه ای دشوار صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه محکم و زمینی این هافبک برزیلی را سنگربان بیلبائو به کرنر فرستاد. 
لحظاتی بعد این بار تونس کروس با ارسال دقیق خود از روی نقطه کرنر فرصت مناسبی برای گلزنی رئال مادرید فراهم کرد، اما ضربه سر کاسمیرو با اختلاف کمی از بالای دروازه بیلبائو به بیرون رفت.
 

 

 
اما در دقیقه 38 حملات رئال مادرید نتیجه داد و این تیم به گل اول خود دست یافت. روی ارسال عرضی رودیگو، لوکا مودریچ پشت محوطه جریمه بیلبائو صاحب موقعیت شده و با یک ضربه تماشایی و دقیق به گوشه دروازه، اونای سیمون را تسلیم کرد.
 
در اواخر نیمه اول بیلبائو فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه تماشایی سانست با اختلاف کمی از بالای دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت تا در نهایت رئال مادرید با همان یک گل برتری راخی رختکن شود.
 
رئال مادرید نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بود که داور بعد از بازبینی صحنه، برخورد ضربه کریم بنزما به دست یرای را پنالتی تشخیص داد. خود این بازیکن فرانسوی پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص درست اونای سیمون موفق به زدن گل دوم شد.
 

 

 
دقایقی بعد و در شلوغی محوطه جریمه رئال مادرید ضربه ایناکی ویلیامز به رائول گارسیا رسید و این بازیکن می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
در دقیقه 76 این بار یرای با ارسال خود از سمت چپ روی دروازه رئال مادرید خطرساز شد، اما ضربه سر رائول گارسیا دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
در ادامه این بار سرانو شانس خود را برای گلزنی از فاصله ای قابل توجه امتحان کرد که ضربه او با مهار تیبو کورتوا همراه شد. در دقیقه 84 این بار سرانو از درون محوطه به سمت دروازه رئال ضربه زد، اما باز هم سنگربان بلژیکی مانع او شد.
 
اما در اواخر مسابقه هند ادر میلیتائو در دهانه دروازه باعث اخراج مدافع برزیلی رئال مادرید و اعلام یک پنالتی به سود بیلبائو شد. رائول گارسیا پشت توپ قرار گرفت و تیبو کورتوا با پا ضربه او را دور کرد تا در نهایت رئال مادرید با نتیجه 0-2 بیلبائو را مغلوب کرده و قهرمان سوپرجام شود.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها