کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اظهارنظر عجیب رییس هیئت مدیره پرسپولیس

بازگشت سرخابی ها به آسیا با ذوالفقارنسب!

27 دی 1400 ساعت 14:06

گروه ورزشی: در حالی که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد، رییس هیئت مدیره پرسپولیس از «بازگشت صددرصدی» سرخابی‌ها به لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.


 دکتر بیژن ذوالفقارنسب که چهره‌ آرام در ترکیب پرسپولیس دهه 1350 و نیمکت تیم ملی 1998 محسوب می‌شد، حالا در روزهای اخیر به چهره خبرساز فوتبال ایران تبدیل شده. او روز گذشته نسبت به طلب شهرخودرو اعلام بی اطلاعی کرد و با تعجب پرسید: «یعنی آقای گل‌محمدی از باشگاه خراسانی پول گرفته؟» 
 
حالا رییس جدید هیئت مدیره پرسپولیس که جای مجید صدری را در این پست گرفته، با حضور در برنامه «در انتهای الوند به سوالات پاسخ داد و در واکنش به حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا اظهارنظر عجیبی کرد که حالا در فضای مجازی وایرال شده و دست به دست می‌چرخد.
 
ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که فرجام حذف سرخابی‌ها چه خواهد بود؟ گفت: «به احتمال خیلی زیاد بازخواهند گشت و صحبت‌هایی صورت گرفته و تعهداتی داده شده و به احتمال بالای 99 درصد، صددرصد بازخواهند گشت. 
 

 
او در پاسخ به این سوال که آیا از گفته خود اطمینان دارد؟ تاکید کرد: «این چیزی است که من شنیدم، در جلسه حضور نداشتم اما اطلاعی که داشتم دو تیم معتبر ایرانی در مسابقات این فصل لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.»
 
نکته جالب اینکه لحظاتی پس از پایان گفتگوی ذوالفقارنسب، قرعه کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا در کوالالامپور آغاز و به انجام رسید تا تکلیف ۱۰ گروه این فصل نیز مشخص شود. مشخص نیست که مشاور وزیر ورزش و عضو هیئت مدیره پرسپولیس بر چه اساسی این ادعا را با درصد احتمال ۹۹.۹ درصدی که به ۱۰۰ درصد هم افزایش یافت، مطرح کرده است.
 
این در حالی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به رسم تمامی احکام خود، ۱۰ روز فرصت برای استیناف خواهی طرفین داده بود اما با برگزاری قرعه کشی به نوعی نشان داد که درخواست پرسپولیس و استقلال مورد قبول نخواهد بود؛ البته که بیژن ذوالفقارنسب از جلسه‌ای صحبت می‌کند که در آن با «تعهد» زمینه این بازگشت فراهم شده است.


کد مطلب: 316457

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316457/بازگشت-سرخابی-آسیا-ذوالفقارنسب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir