به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۷ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۳۱۶۴۸۴

مس5 (1) - فولاد4 (1)؛ شگفتی بزرگ با حذف تیم فولاد

گروه ورزشی: نارنجی‌پوشان مس کرمان موفق شدند در پایان یک بازی پر افت و خیز جذاب پیروزی را از آن خود کنند و به جمع 8 تیم برتر جام حذفی صعود کنند.
مس5 (1) - فولاد4 (1)؛ شگفتی بزرگ با حذف تیم فولاد
در یکی از نبردهای مهم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز در کرمان مس به مصاف فولاد خوزستان رفت؛ مدافع عنوان قهرمانی و یکی از دو نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال رسیدن به جمع 8 تیم برتر بود و در مقابل مسی‌های برای شگفتی‌سازی به میدان آمده بودند.
 
نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که بیشتر توپ و میدان در اختیار بازیکنان فولاد بود و چند فرصت خوب هم نصیب شاگردان نکونام شد اما درخشش حسین شهریاری دروازه‌بان باتجربه مسی‌ها اجازه فروپاشی دروازه را نداد.
 
در نیمه دوم، بازی پایاپایی از دو تیم ارائه شد و ابتدا روی یک فرار عالی از پشت دفاع حریف این امین کاظمیان بود که توانست در دقیقه 59 قفل دروازه فولاد را بشکند و تیمش را پیش بیندازد؛ بعد از این گل، شاگردان نکونام برای جبران شکست و جلوگیری از حذف زودهنگام، یکپارچه حمله شدند اما بازهم درخشش شهریاری اجازه نداد.
 
روی یک ضدحمله تیرک دروازه فولاد به لرزه در آمد اما بعد از آن دوباره حملات شاگردان نکو ادامه داشت تا این‌که سرانجام در دقیقه 89 وحید حیدریه موفق شد گل تساوی را برای تیمش رقم بزند؛ بعد از این گل و در دقیقه 90+3 فرار فوق‌العاده صیاد کوکبی او را در آستانه گل دوم مس قرار داد اما شلیک این بازیکن به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد تا بازی به وقت‌های اضافی کشیده شود.
 
در اوقات اضافی تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به برتری بی‌ثمر بود تا تکلیف برنده این مسابقه حساس هم به مانند دوئل آلومینیوم-سپاهان در ضربات پنالتی مشخص شود.
 
در ضربات پنالتی، نوبت به درخشش دروازه‌بان‌ها رسید؛ البته پنالتی اولی که فولاد از دست داد با شوت محمد میری همراه شد که جایی در چارچوب نداشت و به بیرون رفت و در شرایطی که مس در آستانه صعود قرار گرفته بود، علی غلامزاده سنگربان فولاد موفق به مهار پنالتی شد تا بازی به تساوی کشیده شود؛ در تک پنالتی‌ها وحید حیدریه پنالتی خود را از دست داد و محمد صبوری موفق به گل کردن پنالتی برای مس شد تا صعود نصیب شاگردان حسین‌خانی شود.
 
با این وصف، فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی از گردونه بازی‌ها کنار رفت و مس کرمان تیم لیگ یکی با هدایت فرزاد حسین‌خانی توانست به جمع 8 تیم برتر صعود کند.
برچسب ها: جام حذفی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها