به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۱۶۵۴۰

بهترین اسکرابر زمین شوی و کف شوی چرخشی و تی صنعتی را با تخفیف خریداری کنید

گروه کسب و کار: امروزه انواع دستگاه های تمیز کننده سطوح برای تمیز کردن انواع سطوح در مقیاس های بزرگ و صنعتی و فضاهایی مانند کارخانه ها ، بیمارستان ها ، ادارات و فضاهای بزرگ و حتی محل زندگی شست و شوی محل در مناطق شلوغ یکی از دشوارترین فرآیندهای نظافت است.
بهترین اسکرابر زمین شوی و کف شوی چرخشی و تی صنعتی را با تخفیف خریداری کنید
علاوه بر این، نظافت کارخانجات و صنایع مانند کارخانه های روغن کشی و صنایع داروسازی نیز حائز اهمیت است، زیرا مواد تولید شده می تواند محیط را ناامن کرده و باعث بروز حوادث شود. بنابراین تمامی اماکن صنعتی و تجاری باید به نظافت کف توجه داشته باشند تا یکی از گزینه های محیطی ایمن فراهم شود. اما شستن و خشک کردن همزمان زمین در مکان هایی با ترافیک سنگین بسیار دشوار است. راه حل انسانی برای این مشکل ، تولید دستگاه های زمین شوی است. اما زمین شوی صنعتی چیست؟ با ما همراه باشید تا با مزایای انواع زمین شوی و نحوه عملکرد آنها آشنا شوید.

اسکرابر یا زمین شوی
اسکرابر یا زمین شوی صنعتی چیست ؟ راهنمای خرید کف شوی صنعتی
اسکرابر یا زمین شوی های صنعتی را می توان به دسته های مختلفی تقسیم کرد. همان طور که ذکر شد کف شوی های صنعتی برای تمیز کردن بسیاری از سطوح استفاده می شود. زمین شوی در حقیقت جزئی از تجهیزات شستشو و نظافت صنعتی می باشد. زمین شوی صنعتی چرخشی به صورت حرفه ای با برس شسته شده و با انواع تی سطوح را به خوبی شستشو ، تمیز و خشک می کنند. کف شویی صنعتی انواع مختلفی دارد. انواع محصولات کف شوی صنعتی با توجه به نیاز روزانه و همچنین بسته به محل مورد نظر ، نوع و میزان کثیفی در محل مورد نظر قابل انتخاب است.

زمین شوی یا اسکرابر صنعتی تولید شده توسط مجوعه صنعت شرق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و منبع آلودگی را کاملا از بین می برد و آلودگی را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل نمی کند. کف شوی صنعتی را می توان با توجه به پارامترهای مختلف به انواع مختلفی تقسیم کرد : به عنوان مثال قدرت موتور در انواع زمین شوی صنعتی متفاوت است. همچنین می‌توانیم به نحوه راه ‌اندازی دستگاه کف‌شوی صنعتی بپردازیم. همچنین یک روش کنترل دستی داریم که مستقیماً توسط کاربر استفاده می شود و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. راه دیگر کار با زمین شوی صنعتی توسط راننده است که در آن راننده وظیفه کنترل فرمان و در نتیجه انجام عملیات نظافت را بر عهده دارد.
امروزه با توجه به نیاز روزافزون مردم و همچنین نیاز به نظافت ماشین آلات نظافت صنعتی ، استفاده از انواع دستگاه های زمین شوی صنعتی به عنوان یک نیاز ضروری تلقی می شود که به دلیل راندمان بالای زمین شوی برقی می توان به آن اشاره کرد. برای انتخاب زمین شوی صنعتی باید به ویژگی های محل خود از نظر مساحت ، آلودگی و سایر عواملی که در انتخاب کفپوش صنعتی باید در نظر گرفته شود، توجه کنیم.

اسکرابر یا تی شوی یا همان زمین شوی صنعتی را می توانید بر روی سطوح بسیار بزرگ استفاده کنید. کف شوی صنعتی در مکان هایی مانند کارخانه ها ، ادارات ، بیمارستان ها ، کلینیک ها ، بر روی انواع سطوح با مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کف شوی صنعتی برای انواع سطوح با متریال های مختلف کاربرد دارد. یکی از سطوحی که می توان برای نظافت از زمین شوی صنعتی استفاده کرد ، سطوح سرامیکی است ، همچنین سطوح موزاییک ، بتنی ، سیمانی و سایر سطوح را می توان برای نظافت صنعتی کف استفاده کرد. کف شوی صنعتی به طور همزمان سطح را تمیز ، شست و شو و خشک می کند تا هیچ گونه کثیفی یا ردی از خود باقی نماند.


با توجه به فضاهای بسیار زیاد و نیاز روزافزون به نظافت فضاهای عمومی و بزرگ مانند کارخانه ها و سایر اماکن ، باید توجه داشت که نیاز به نظافت بسیار تخصصی شده است و همچنین به دلیل حساسیت بسیاری از مکان ها مانند کلینیک ها و بیمارستان ها می باشد. استفاده از مواد شوینده تخصصی مانند زمین شوی صنعتی بسیار مهم و حیاتی شده است. از آنجایی که حذف آلودگی با کف شوی صنعتی باعث صرفه جویی در زمان ، انرژی و نیروی کار می شود، استفاده از کف شوی صنعتی باعث صرفه جویی در هزینه های نیروی کار صنعتی و کاهش اتلاف انرژی می شود.
شما می توانید بسته به منطقه و ساختمان مورد نظر خود زمین شوی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای انتخاب کف شوی مناسب از کارشناسان و مشاوران صنعت شرق کمک بگیرید. کف شوی صنعتی یکی دیگر از انواع تجهیزات شستشوی صنعتی است و برای تمیز کردن انواع سطوح استفاده می شود. کف شوی های صنعتی برای نظافت در مقیاس بزرگ استفاده می شوند. محصولات کف شوی صنعتی انواع مختلفی دارند که کف شوی صنعتی مورد نظر باید با توجه به نیاز هر مخاطب یا کاربر انتخاب شود.

مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی چیست؟
استفاده از زمین شوی صنعتی برای تمیز کردن سطوح کف نسبت به روش های سنتی مزایای متعددی دارد. استحکام بالای برس های کف شوی صنعتی هرگونه کثیفی را از سطح پاک می کند و موهای برس ها به راحتی کثیفی را از روی درزها و شیارهای سطح از بین می برند. می توان گفت اسکرابر با رعایت استانداردهای بهداشتی باعث بهبود کیفیت سطوح شستشو می شود.
استفاده از زمین شوی صنعتی باعث صرفه جویی در نیروی کار و زمان صرف شده برای تمیز کردن سطوح می شود. یکی دیگر از مزایای این دستگاه کاهش مصرف آب و مواد شوینده است. اسکرابر خشک کن محلول های شوینده را به صورت کنترل شده بر روی سطح می پاشد و قدرت بالای برس ها در از بین بردن کثیفی ها ، میزان مواد شوینده مصرفی دستگاه را کاهش می دهد.
نظافت و شستشوی تخصصی امروزه به دلیل وسعت زیاد و حساسیت به آلودگی یکی از نیازهای اساسی اماکن می باشد. با توجه به اینکه استفاده کارآمدتر از نیروی کار و نظافت کف به صورت حرفه ای امکان پذیر نیست ، استفاده از محصولات زمین شوی صنعتی ضروری است. برای اطلاع از قیمت زمین شوی می توانید با مشاوران صنعت شرق تماس حاصل فرمایید. مشاوران صنعت شرق در ساعات کاری ، در مورد انواع دستگاه ها و محصولات کف شوی صنعتی و حتی فروش انواع زمین شوی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

قیمت و خرید

چنانچه نیاز به خرید محصولات صنعتی داشته باشید و فروشگاه اینترنتی صنعتی شرق با تنوع بالای محصولات آمادگی ارائه محصولاتی صنعتی همچون سطل زباله ، جاروبرقی صنعتی ، دست خشک کن را برای شما فراهم نموده است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها