کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جمله تند سعادتمند درباره فریادشیران

28 دی 1400 ساعت 14:48

گروه ورزشی: احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال به حذف سرخابی‌ها از آسیا و مصاحبه‌ای که فریادشیران علیه‌اش انجام داده بود، واکنش نشان داد.


 احمد سعادتمند که در مراسم شهدای گم‌نام در وزارت ورزش حضور پیدا کرده بود در این خصوص گفت: امروز وزارت ورزش افتخار این را داشت که میزبان دو شهید گم‌نام جاودانه باشد. من فقط می‌توانم در یک جمله بگویم که این شهدای گم‌نام حتی اسم‌شان هم نیست و هیچگونه منتی بر ما نگذاشتند و در معامله با خدا وقتی جان‌تان را می‌دهید و حتی اسم‌تان هم برنمی‌گردد، جایگاه‌تان خیلی بالاست. من در خیلی کارها به این عزیزان توسل می‌کنم و کمک می‌خواهم که جامعه ورزش که در دفاع مقدس و انقلاب اثر گذار بوده، با حضور این دو عزیز فرهنگ ایثارگری و شهادت و اخلاق پهلوانانه در ورزش کشور ما رونق پیدا کند.
او ادامه داد: ما به این‌ها واقعا بدهکاریم و برای دفاع از دین و ناموس و مملکت عاشقانه رفتند و عاشقانه هم برگشتند و همه مردم ایران به این عزیزان بدهکارند و با علاقه قلبی خودشان در این مراسم حضور پیدا کردند.
او در خصوص حذف سرخابی‌ها که خیلی‌ها آن را حاصل کار مدیران قبلی می‌دانستند گفت: این تیم‌ها باید زیر ساخت‌شان درست شود و در زمینه‌هایی که در محورهای مختلفی است باید اصلاح صورت بگیرد.
 او در خصوص مصاحبه فریادشیران برعلیهش و ماجرای دیاباته گفت:  آقای فریادشیران باید خودش را به روانپزشک معرفی کند! من هنوز هم با دیاباته در ارتباطم و همه می‌دانند این اتفاقات در زمان چه کسی بوده است.


کد مطلب: 316560

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316560/جمله-تند-سعادتمند-درباره-فریادشیران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir