کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرور مجازی نینجاگرام از کجا بخرم؟

29 دی 1400 ساعت 8:43

گروه کسب و کار: با توجه محبوبیت و رشد چشمگیری که اینستاگرام طی سال های اخیر پیدا کرده است و همین مسئله باعث شده تا امروزه شاهد ایجاد ربات های مختلف برای این شبکه اجتماعی باشیم. در همین راستا در ادامه این مطلب قصد داریم تا ضمن آشنا نمودن شما با ربات نینجاگرام و کاربرد سرور مجازی در این زمینه، شما را با یکی از با سابقه ترین و مطمئن ترین مجموعه ها در زمینه ارائه انواع مختلف سرور های مجازی آشنا نماییم.


ربات نینجاگرام چیست؟
اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌ های اجتماعی در ایران و سراسر جهان، بستری مناسب را برای اجتماع کاربران ایرانی در فضای مجازی فراهم کرده است. اینستاگرام میزبان میلیون ها کاربر فارسی زبان است که روز به روز نیز به این تعداد افزوده می‌شود و همین امر این شبکه اجتماعی پرطرفدار را به گزینه‌‌ای بسیار مناسب جهت بازاریابی، تبلیغات و معرفی کسب‌ و‌ کارهای آنلاین و غیر آنلاین مختلف تبدیل کرده است.
نینجاگرام نام یکی از ربات های اینستاگرامی می‌باشد که به کاربران در مدیریت پیج اینستاگرام و انجام فعالیت های مختلف مربوط به این شبکه اجتماعی کمک می‌کند. کاربران می توانند به کمک ربات نینجاگرام یک صفحه اینستاگرامی با قابلیت انجام هر گونه عملکردی را داشته باشند. این ربات محبوب در حال حاضر بیش از 300 میلیون کاربر دارد و با رابط کاربری عالی خود می‌تواند تمام نیاز های شما را در شبکه اجتماعی اینستاگرام برطرف سازد. به عبارتی شما با استفاده از این برنامه از هرگونه خرید فالور و لایک بی‌نیاز خواهید شد.

ربات نینجاگرام به گونه‌ای عمل خواهد کرد که شما تمام فالورهایتان را بر اساس فیلتر و معیارهای مشخصی انتخاب و جذب نمایید که در این صورت نرخ تعامل شما با کاربران نیز بیشتر خواهد شد. هزینه تهیه این ربات نسبت به کاربردی که برای شما به همراه خواهد داشت بسیار ناچیز است و می‌توانید با تهیه آن، از انجام هرگونه فعالیت در فضای اینستاگرام بی‌نیاز شوید. فالورهایی که توسط نینجاگرام دریافت خواهید کرد کاملا واقعی بوده و می‌توانید فعالیت آن‌ها را در صفحه تان مشاهده کنید. آن‌ها بر خلاف فالورهای فیک و تقلبی، پست های شما را لایک کرده و استوری های شما را می‌بینند.

قابلیت های ربات نینجاگرام
ربات نینجاگرام امکانات زیادی را برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. از جمله امکانات استفاده از این ربات در مدیریت پیج های اینستاگرام به موارد زیر می توان اشاره کرد:

فالو کردن افراد به صورت خودکار
با استفاده از تنظیماتی که در این ربات وجود دارد شما به راحتی می توانید مخاطبین هدف خود را مشخص نموده و به ربات اجازه و دسترسی فالو کردن آن‌ها را بدهید.

آنفالو کردن افراد به صورت خودکار
شما می‌توانید ربات را به نحوی تنظیم کنید که افرادی که دیگر شما را دنبال نمی‌کنند اتوماتیک آنفالو شوند.

لایک کردن به صورت خودکار
با استفاده از این تنظیمات شما می‌توانید تصاویر منتشر شده در صفحه خود را توسط این ربات لایک کنید و هر تعداد لایکی که می خواهید برای خود به ثبت کنید.

کامنت گذاری اتوماتیک
با استفاده از این قابلیت شما خواهید توانست زیر پست های صفحه خود هر تعداد کامنتی که می‌خواهید قرار دهید و از این طریق تعامل پیج خود را بالا برده و صفحه خود را وارد اکسپلور کنید.

لایک کردن دیگران
می‌توانید از این تنظیمات برای لایک کردن پست های دیگران استفاده کنید. این ربات می‌تواند پست ها را بر اساس دسته بندی هایی که به آن می‌‍دهید و بر اساس جستجوی هشتگ‌ها پیدا کرده و آن‌ها را لایک کند. این کار باعث نمایش دادن پیج شما به دیگر کاربران شده و از این طریق برای پیج خود فالوور جذب می‌کنید.

جستجوی کلید واژه ها
ربات نینجاگرام می تواند هشتگ‌ها و تگ‌های موجود در کپشن پست‌ها را جستجو کند و به طور اتوماتیک تصاویر جدید در نتایج به دست آمده را لایک کند. انجام این کار توسط ربات به شما این اطمینان را می دهد که ربات به صورت هدفمند عمل می کند.

انتخاب هدفمند در فالو و لایک کردن
شما در تنظیمات ربات می‌توانید مشخص کنید که افراد را بر اساس تعداد فالوور هایشان فالو کند، یا مثلا پست‌هایی را لایک کند که فقط در دسته بندی شما قرار دارد یا اینکه زمان منتشر شدن آن ها در اینستاگرام زیاد است.



حال که با برخی از امکانات و قابلیت های ربات نینجاگرام آشنا شدیم، با ما همراه باشید تا در ادامه کاربرد سرور مجازی در رابطه با این ربات را شرح دهیم. همانظور که مطلع هستید، سرور های مجازی کامپیوتر هایی قدرتمند و پر سرعت می‌باشند که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند. یکی از کاربرد های سرور های مجازی اجرای ربات ها می‌باشد. شما به منظور فعالیت مداوم ربات میبایستی ربات نینجاگرام را روی کامپیوتری که همواره به شبکه اینترنت متصل شده و همیشه روشن و در حال فعالیت باشد اجرا نمایید. طبعا اجرای ربات نینجاگرام روی کامپیوتر خودتان راه حل مناسبی نمی‌باشد زیرا علاوه بر کندی اینترنت، موجب روشن ماندن 24 ساعته‌ی سیستم شما خواهد شد و این فعالیت مداوم قطعا ضربه مهلکی به عملکرد سیستم شما وارد خواهد کرد.
شما می‌توانید با تهیه‌ی یک سرور مجازی نه تنها در هزینه ها صرفه جویی نمایید بلکه با توجه به سرعت بالای اینترنت سرور های مجازی، ربات شما خواهد توانست به سرعت عملیات ها مدنظر شما را به صورت 24 ساعته انجام داده و به رونق کسب و کار و پیج اینستاگرامی شما کمک کند.

یکی از معتبرترین ارائه دهنده های سرور مجازی در این زمینه مجموعه سرو دیتا می‌باشد. مجموعه سرو دیتا علاوه بر ارائه‌ی سرور مجازی نینجاگرام، در زمینه ارائه انواع مختلف سرور های مجازی با موقعیت های جغرافیایی متنوع فعالیت دارد. سرو دیتا با ارائه تنوع بسیار بالایی از خدمات، پلن ها و سرویس های سرور مجازی، شرایطی را برای کاربران خود فراهم آورده تا بتوانند متناسب با نیاز خود و با وجه به بودجه، برای خرید سرور مجازی و انتخاب سرور داخلی و خارجی اقدام نمایند. با مراجعه به سایت سرودیتا بیشتر با پلن های متنوع آن‌ها آشنا خواهید شد. همچنین در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و توضیحات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی مجموعه سرو دیتا در تماس باشید.
 


کد مطلب: 316591

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316591/سرور-مجازی-نینجاگرام-کجا-بخرم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir