به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۱۶۶۷۲

تراکتوری‌ها از واگذاری ناامید شدند

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد مسئولان تراکتور از ابتدا نسبت به واگذاری این باشگاه ناامید بوده و از این پس به همان روال سابق به کارش ادامه می‌دهد.
تراکتوری‌ها از واگذاری ناامید شدند
مسئولان باشگاه تراکتور صحبت در مورد این باشگاه را به بعد از فصل نقل و انتقالات موکول کردند چرا که در نظر دارند تغییراتی ایجاد کرده و با سرو سامان گرفتن وضعیت باشگاه از وضعیت تیم بگویند.
این در حالی است که به نظر می‌رسید قرار است باشگاه تراکتور به صنایع مس واگذار شود، اما کرمانی‌ها، تبریزی‌ها را شریک نکردند و حداقل فعلاً این موضوع منتفی است. به این ترتیب باشگاه تراکتور تا وقتی خریداری برایش پیدا شود و یا حتی خود شرکت مس راضی به همکاری شود با شخص زنوزی به کارش ادامه می‌دهد. در چنین شرایطی سکوت مسئولان باشگاه تراکتور کمی عجیب است چرا که تصور می‌شد نسبت به منتفی شدن این واگذاری موضع بگیرند، اما سکوت کردند و همین جای سوال دارد.
در شرایطی که مسئولان باشگاه تراکتور در برابر این حواشی سکوت کردند یکی از مسئولان این باشگاه با اشاره به این که هیچ چیز از روند واگذاری نمی‌دانند در گفت‌وگو با میزان ادعا کرد؛ باشگاه قصد ندارد واکنشی نشان دهد و طبق روال قبل به کارش ادامه می‌دهد. از ابتدا این اخبار در رسانه‌ها مطرح شد و یا اظهارنظر نمایندگان بود و باشگاه تراکتور موضعی نداشت. به همین دلیل در این مورد نه مالک و نه هیچ مقام رسمی باشگاه اظهارنظری نکرده است.
ظاهراً باشگاه تراکتور از ابتدا امیدی به این واگذاری نداشته و بر این باور است که چیزی مشخص نیست و تا کنون همه چیز در حد حرف بوده است. این باشگاه در مقطعی از طرف مالک بیانیه صادر کرد و آمادگی خود را برای تحویل اعلام کرد. از آن پس روند واگذاری به هیات فوتبال و استانداری بستگی دارد. اگر انتقال به مس قطعی بود بدون توجه به حواشی جلو می‌آمد و کارش را می‌کرد از این رو این تعلل نشان می‌دهد حداقل تا پایان فصل خبری از واگذاری نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها