به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۱۶۶۷۶
به من حرفی نزده است

واکنش آنچلوتی به درخواست جدایی هازارد از رئال

گروه ورزشی: کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود خبر از بازگشت گرت بیل داد و تایید کرد که تیبو کورتو فردا بازی نخواهد کرد. او در مورد وضعیت ادن هازارد هم صحبت کرد.
واکنش آنچلوتی به درخواست جدایی هازارد از رئال
 رئال مادرید پس از فتح سوپرکاپ فردا شب در زمین الچه به میدان خواهد رفت. دیداری از یک هشتم نهایی کوپا دل ری به صورت تک بازی برگزار می شود و هر غفلتی منجر به کنار رفتن از بازی ها خواهد شد.
رئال باروحیه بالا برابر الچه قرار خواهد گرفت ولی جام حذفی همواره محلی برای رخ دادن شگفتی ها بوده است.
 
 

 
 
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« مارکو آسنسیو و خسوس وایه خو مصدومند و با تیم تمرین نکردند. ماریانو نیز به همچنین. کورتوا هم انفرادی تمرین کرد و فردا با ما نخواهد بود.  کارواخال را هم به دلیل کرونا در اختیار نداریم.
بازی فردا برای ما حکم یک فینال را دارد. بازی تک حذفی است و تیم را با انگیزه می بینم. الچه تیم خوب و روی فرمی است که هفت بازی از 10 بازی اخیر خود را پیروز شده و اگر می خواهیم صعود کنیم، باید با همه قوا بجنگیم.»
 
 

 
 
فرم بدنی وینیسیوس:« وقتی ببینم خسته است به او استراحت خواهم داد. زمانی که متوجه شوم کیفیت واقعی اش را بروز نمی دهد یا مصدوم باشد، بازی نخواهد کرد. اینکه چون دو ماه است پیوسته بازی کرده، پس باید استراحت کند، در ذهن من نیست. الان وینی را خسته نمی بینم و فردا هم بازی خواهد کرد.»
 
گرت بیل:« شرایط بیل خوب است. با ما به عربستان نیامد و انفرادی تمرین کرد تا برای بازی فردا در دسترس باشد. او در فهرست خواهد بود و شانس بازی هم دارد. شاید هم بازی نکند.»
 
 

 
 
مصدومیت کورتوا:« چیز جدی ای نیست و مطمئنم که به بازی یکشنبه خواهد رسید. در مورد مشکل او به خواسته خودش حرفی نمی زنم.»
 
درخواست جدایی هازارد:« اتفاق خاصی رخ نداده و دلیل نیمکت نشینی هایش، سطح رقابت بالا در تیم است. رقبا بهتر از او بوده اند و من هم به عنوان مربی باید بهترین ها را در ترکیب قرار دهم. او با تیم تمرین کرده و صلاح بدانم بازی خواهد کرد. برای بازی فردا نیز آماده است. زمانش که برسد برای تیم همه توانش را خواهد گذاشت. هازارد الان بازیکن رئال است و در مورد جدایی اش در زمستان چیزی نمی دانم. با من در این مورد حرفی زده نشده است.» 
 
سیستم چرخشی:« فردا بازی حساسی داریم و غفلت باعث حذف خواهد شد. بهترین تیم ممکن را به زمین می فرستم.»
 
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها