به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۳۱۶۶۹۰

مقصد بعدی زیدان مشخص شد؟ به یک شرط!

گروه ورزشی: زین الدین زیدان در صورتی پیشنهاد پاری سن ژرمن را قبول می کند که همه کاره امور فنی باشگاه باشد.
مقصد بعدی زیدان مشخص شد؟ به یک شرط!
 نشریه فوت مرکاتو در گزارشی مدعی شد زین الدین زیدان علاقمند به هدایت پاری سن ژرمن بوده و مشکلی برای قبول پیشنهاد این باشگاه برای فصل بعد ندارد. اما خواسته اصلی این سرمربی فرانسوی نقش آفرینی در نقل و انتقالات باشگاه و مشخص کردن مسیر حرکت پاری سن ژرمن در هنگام خرید یا فروش بازیکنان است.
 
در حال حاضر لئوناردو، مدیر فنی برزیلی پی اس جی همه کاره بخش نقل و انتقالات بوده و زین الدین زیدان نمی تواند در چنین شرایطی هدایت پاری سن ژرمن را قبول کند. اما در صورت توافق، نکته مثبت ورود زیدان افزایش شانس ماندن کیلیان امباپه در پاریس و تمدید قرارداد خواهد بود.
  
حتی پیش از این اخباری در مورد عدم تمایل مائوریسیو پوچتینو به جذب بازیکنانی چون لیونل مسی یا جیجی دوناروما نیز منتشر شد و در واقع این بازیکنان با خواسته مستقیم باشگاه و لئوناردو جذب شدند. اما ورود زین الدین زیدان به منزله کاهش قدرت این مدیر برزیلی خواهد بود و باید دید آیا پاری سن ژرمن حاضر به قبول چنین خواسته ای است یا نه.
 
البته این مدیر ورزشی برزیلی که در سال 2019 با هیاهوی فراوان به پاری سن ژرمن بازگشت، هنوز انتظارات را به طور کامل برآورده نکرده است. ناتوانی لئوناردو در فروش مورد انتظار باشگاه برای متعادل کردن حساب‌های باشگاه و مهم‌تر از همه شکست او در پرونده کیلیان امباپه، شرایط را برای او در پاریس متزلزل ساخته است.
 
لئوناردو مامور مستقیم توافق با کیلیان امباپه برای تمدید قرارداد بوده، اما هنوز و در آستانه اتمام قرارداد این ستاره فرانسوی این اتفاق رخ نداده و احتمالا فصل بعد امباپه را در لباس رئال مادرید مشاهده خواهیم کرد. اما به هر حال به نظر می رسد احتمال حضور زیدان در پاری سن ژرمن از ابتدای 23-2022 افزایش یافته است.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها