به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۳۰ ساعت ۱۶:۰۳
کد مطلب : ۳۱۶۷۶۳

پیام پوگبا به یونایتد: می‌خواهم به رئال بروم!

گروه ورزشی: پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، قصد جدایی از این تیم و پیوستن به رئال مادرید را دارد.
پیام پوگبا به یونایتد: می‌خواهم به رئال بروم!
قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد با این بازیکن نیست.
این بازیکن در سال 2016 از یوونتوس به منچستریونایتد برگشت اما حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و چالش جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خود تجربه کند.
پیش از این گفته می‌شد که باشگاه یونایتد پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به پوگبا ارائه کرده اما این بازیکن و نمایندگانش پیشنهاد این باشگاه را رد کردند.
دیلی استار مدعی شد که جلسه‌ای با حضور پوگبا و مدیران باشگاه منچستریونایتد برگزار شده و این بازیکن در این جلسه به آنها اعلام کرده که قصد دارد با پایان یافتن قراردادش از این تیم جدا شده و دوست دارد پیراهن رئال مادرید را به تن کند.
 

 
این منبع خبری همچنین می‌گوید که مدیران این باشگاه مشکلی با جدایی پوگبا از این تیم ندارند و تصمیم برای ارائه پیشنهادی دیگر به این بازیکن نگرفته‌اند تا او بتواند در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد به باشگاهی دیگر منتقل شود.
با توجه به این که قرارداد پوگبا در فاصله شش ماه دیگر به پایان می‌رسد، این بازیکن به صورت قانونی اجازه دارد که از ابتدای ژانویه با هر باشگاهی خارج از لیگ انگلیس مذاکره کرده و حتی پیش قراردادی را به امضا برساند.
نام پوگبا در سال‌های اخیر بارها کنار نام رئال مادرید آمده، خصوصا زمانی که زین الدین زیدان هدایت این تیم را برعهده داشت و مایل بود  با این هافبک هموطنش کار کند  اما مشخص نیست که این باشگاه اسپانیایی هنوز هم تمایلی به جذب این بازیکن دارد یا خیر.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها