به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۳۱۶۸۰۹

بیت کوین به زیر ۴۰هزار دلار سقوط کرد

گروه اقتصادی: بیت کوین (BTC) در 12 ساعت گذشته 7.5 درصد کاهش یافت و از 43,328 دلار در ساعت 4 عصر روز گذشته به وقت محلی آمریکا به 38,258 دلار تا ساعت 4 صبح امروز (جمعه) رسید که پایین‌ترین نرخ این ارز دیجیتال در 6 ماه گذشته محسوب می‌شود.
بیت کوین به زیر ۴۰هزار دلار سقوط کرد
تسنیم به نقل از کوین تلگراف: سقوط قیمت امروز تا این لحظه حدود 50 میلیارد دلار را از کل بازار ارزهای دیجیتال حذف کرده است. ارزش کل بازار ارزدیجیتال از اوایل نوامبر 2021 که به اوج خود یعنی 3 تریلیون دلار رسید، رو به کاهش است.بدون حتی یک خبر بد که بسیاری بتوانند این سقوط را علت آن بدانند، سرمایه گذاران در تعجب هستند که چه چیزی باعث این قیمت شده است.برخی به شاخص‌های کلان اشاره می کنند که قیمت سهام شرکت ‌های فناوری در بورس نزدک به "محدوده اصلاحی" وارد خواهد شد و انتظار می رود چندین افزایش نرخ بهره در سال 2022 رخ دهد.بر اساس این گزارش، اما بیت کوین در مسیرهای ناشناخته حرکت می کند. به همین سادگی می‌توان این خبر را داشت که رائول پال، سرمایه دار بزرگ بیت‌کوین، تمام سکه‌های خود را فروخته و فقط یک بیت‌کوین برای او باقی مانده است.صفحه توییتر موسسه تحلیلی Rekt Capital خاطرنشان کرد که الگوی فعلی "شباهت های کمی با رفتار قیمت اواخر سپتامبر 2021 دارد." در آن زمان، بیت کوین چندین بار از سپتامبر تا اکتبر از حدود 52000 دلار به حدود 41300 دلار سقوط کرد و تا اوایل نوامبر تا 69000 دلار افزایش یافت.به گفته حساب توییتر شرکت InvesetAnswers نیز با بیش از 85000 دنبال کننده نشان می‌دهد که خرس‌ها "به بیت کوین زیر 41000 دلار نیاز دارند تا 132 میلیون دلار سود به جیب بزنند".خرس‌ها در بازار بورس نماد سرمایه دارانی هستند که معتقدند ممکن است قیمت سهام با افت مواجه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها