به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۳۱۶۸۱۲

برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستا را مسدود کرد

گروه جامعه: فرماندار کوهرنگ از وزش باد شدید به سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی بارش برف و کولاک گردنه‌های چری، تاراز، شاه‌منصوری و دیگر محورهای کوهستانی در این شهرستان مسدود شد.
برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستا را مسدود کرد
به گزارش ایسنا، مرتضی زمانپور در خصوص وضعیت شهرستان کوهرنگ در پی بارش برف و وزش شدید باد، اظهار کرد: سرعت وزش باد در شهرها ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت و در گردنه‌ها به بیش از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت رسید، وزش باد شدید و کولاک برف راه ارتباطی ۱۵۰ روستا را در این شهرستان مسدود کرد.
فرماندار کوهرنگ افزود: در اثر بارش شدید برف و کولاک گردنه‌های چری، تاراز، شاه‌منصوری و دیگر محورهای کوهستانی مسدود شد.
وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ خودرو در محورهای کوهستانی شهرستان کوهرنگ در برف و کولاک گرفتارشدند، عنوان کرد: ۷۰ نفر از این افراد اسکان داده شدند، تلاش برای بازگشایی محورها و گردنه‌های کوهستانی در حال انجام است.زمانپور بیان کرد: در پی بارش برف برق دهستان موگویی، سرآقاسید و محلاتی از شهر چلگرد در شهرستان کوهرنگ قطع شد، از دیزل ژنراتور برای برق‌رسانی به این روستاها استفاده شد.
فرماندار کوهرنگ از سفر سرزده استاندار چهارمحال و بختیاری به این شهرستان خبر داد و گفت: کمبود خودروهای راهداری برای برف‌روبی از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر شهرستان‌ها تامین شد.
برچسب ها: برف برف و باران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها