به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۱۶۸۳۴

پیشنهاد بازیگر «لیسانسه‌ها» به رئیس صداوسیما

گروه فرهنگ و هنر: سیاوش چراغی‌پور، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون اعتقاد دارد که اگر مسئولین جدید صدا و سیما می‌خواهند در مسیرِ درستی حرکت کنند با هنرمندان واقعی تلویزیون صحبت کنند.
پیشنهاد بازیگر «لیسانسه‌ها» به رئیس صداوسیما
تسنیم نوشت:سیاوش چراغی‌پور بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون درباره حضور مسئولین جدید در صدا و سیما و سیاست‌هایی که قرار است اتخاذ شود گفت: مردم عاشق چهره‌های سینمایی کاربلدند من دوست دارم این چهره‌ها را دوباره در تلویزیون ببینم. اما یک پیشنهادی برای آقای جبلی و همکاران‌شان دارم. به نظرمن باید پای گفت‌وگوهای هنرمندان واقعی تلویزیون بنشینند نه مدیران و آمار و ارقام؛ آن موقع می‌توانند تصمیمات بهتری بگیرند.
این بازیگر قدیمی در پاسخ به این سؤال که چرا یک بام و دو هوایی میان تلویزیون و نمایش‌خانگی چه از نظر ممیزی و چه دستمزد و بقیه موارد وجود دارد، گفت: من خودم هم به این یک بام و دو هوایی‌ها معترضم و انتقاد دارم اما این سؤال را از من نباید بپرسید! این پرسش را سیاستگذاران هنری و فرهنگی باید جواب بدهند. آنها هستند که نبض اجراها و کارها دستشان است و آنها باید پاسخ دهند که چرا یک بام و دو هوایی وجود دارد. مگر هنرمند تلویزیون با هنرمند نمایش‌خانگی چه تفاوتی دارد؟
بازیگر «لیسانسه‌ها» همچنین درباره دستمزدها، خاطرنشان کرد: دستمزد نجومی که می‌گویند من ندیدم؛ شاید ما نگرفتیم. اما تا جایی که من تجربه داشتم دستمزدمان گاهی از تلویزیون کمتر بوده است!
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها