به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۳۱۶۸۶۴

رئیسی در کاخ سفید هم نماز می‌خواند

رئیسی در کاخ سفید هم نماز می‌خواند
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین گفت که آمریکا بهتر است که در برابر ملت قهرمان ایران عاقلانه تصمیم بگیرد.
آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج افزود: به تازگی وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام کرد که کشورش غیر قابل اعتماد است. کشوری که حاکمان آن غیر قابل اعتمادهستند  ما چه جوری به قولهای آن‌ها اعتما کنیم. آمریکا بهتر است که عاقلانه تر عمل کند و فرصت محدود مذاکرات هسته ای را از دست ندهد.
امام جمعه کرج تاکید کرد که ما تربیت شدگان اهل بیت (ع) و پیروان امام راحل (ره) هستیم و می‌گوییم که آمریکا ولو اینکه شیطان بزرگ است اما هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند. از نظر امام راحل(ره) تنها یک روز است که می‌توان با آمریکا رابطه بر قرار کرد و آن روزی است که سران آمریکا آدم شوند.
وی با اشاره به اقامه نماز رییس جمهوری اسلامی ایران در کاخ کرملین گفت:  احتمال این  وجود دارد که رییس جمهور ما در کاخ سفید هم نماز بخواند زیرا این نمازی که در کاخ کرملین خوانده شد پیام‌های مهمی در پی داشت. سیاست ورزی  یعنی رابطه دین و سیاست و خدمت به مردم است که امام (ره)  این ویژگی بارز را داشتند.
وی  ادامه داد: سفر رییس جمهوری اسلامی ایران به روسیه از جهات مختلف مهم است که امیدواریم  آٍثار و برکاتی برای ایران و منطقه در پی داشته باشد. کشور روسیه به عنوان همسایه و همسو است و تعداد زیادی مسلمان دارد که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند ارتباط با این دست کشورها باید بیشتر شود. توجه به اقتصاد مقاومتی و مبارزه با مسائلی که در بی اثر کردن تحریم‌ها وجود دارد ضروری است ضمن آنکه  رابطه با روسیه هم موثر خواهد بود.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت عدالت از نگاه قرآن کریم پرداخت و گفت: در این کتاب آسمانی بیش از ۳۰ مرتبه از عدل و عدالت سخن به میان آمده است. اهمیت عدالت همین بس که حضرت علی (ع )حدود پنج سال حکومت سه جنگ بزرگ برای برقراری عدالت داشت و برای عدل در محراب به شهادت رسید.  حضرت علی (ع )می‌فرمایند در مورد حق وقتی آن را شناختم تردیدی به خود راه ندادم؛ استقامت بر حق فضیلت است که یکی از اسامی خدای متعال حق است.
برچسب ها: روسیه

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۰۸:۳۹
باز این ها شروع کردند. یادتان هست که احمدی نژاد را استغفرالله تا مرتبه نبوت بالا برده بودند و بعد یک دفعه یادشان افتاد احمدی نژاد جریان انحرافی است. شما اگر به این راحتی فریب می خورید، به چه حقی به خود اجازه می دهید نقش راهنمای مردم را بازی کنید؟ (381784)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها