به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۳۱۶۸۶۹

رد شدن پیشنهاد استقلال برای خرید ژان کارلوس

گروه ورزشی: یک وب سایت برزیلی خبر داد که پیشنهاد دوم استقلال برای جذب ژان کارلوس بازیکن برزیلی نائوچیکو رد شده است.
رد شدن پیشنهاد استقلال برای خرید ژان کارلوس
 آنگونه که رسانه های برزیلی خبر می دهند، دومین پیشنهاد استقلال برای جذب ژان کارلوس ویسنته هافبک نائوچیکو و تأثیرگذارترین بازیکن فصل گذشته سری بی برزیل نیز رد شده است. فرهاد مجیدی مدت هاست که در پی جذب یک بازیکن خارجی است و ژان کارلوس نخستین انتخاب او بوده است. حالا رسانه های برزیلی از رد شدن پیشنهاد 500 هزار دلاری استقلال برای خرید این بازیکن خبر می دهند.
 
وب سایت برزیلی ge.globo با تیتر "نائوچیکو پیشنهاد جدید استقلال از ایران برای جذب ژان کارلوس هافبک برجسته سری B را رد کرد"، نوشت: باشگاه ایرانی مبلغ 2.7 میلیون رئال برزیل (معادل 13 میلیارد و 500 میلیون تومان) را به صورت اقساطی پیشنهاد داد و هیئت مدیره به این نتیجه رسید که مبلغ پیشنهادی کم بوده است. این هفته هواداران استقلال با مراجعه به صفحه اجتماعی این بازیکن، خواستار امضای قرارداد با استقلال شدند.
 

 
در این گزارش آمده است: این بار ارزش پیشنهاد  افزایش یافت. استقلال 500 هزار دلار آمریکا که معادل 2.7 میلیون رئال برزیل است را پیشنهاد داد که البته این مبلغ به صورت اقساط پرداخت شود. 250 هزار دلار در زمان خرید، 125 هزار دلار در اواسط سال و 125 هزار دلار در ابتدای سال 2023 که هیئت مدیره این پیشنهاد را کم تلقی کرد و با استقلال وارد مذاکره نشد.
 
این وب سایت به نقل از آری باروس مدیر ورزشی نائوچیکو نوشته است: ما این پیشنهاد را رد می کنیم زیرا ارزش پایینی دارد. ژان کارلوس بت و نماد باشگاه بوده و بازیکن بسیار مهمی برای ماست و با پیشنهاداتی که با کیفیت فنی ورزشکار سازگاری ندارد، وارد مذاکره نمی شویم.
 
در ادامه این گزارش آمده است: نائوچیکو ترجیح داد که پیشنهاد متقابلی را به استقلال ارائه نکند، زیرا متوجه شد ارزش پیشنهادی استقلال با آنچه باشگاه برای مذاکره با ژان کارلوس در نظر دارد بسیار فاصله دارد. مدیربرنامه های این بازیکن از رد این پیشنهاد مطلع شدند و آن را به مدیران باشگاه ایرانی اطلاع دادند.
 

 
این رسانه برزیلی نوشته است: در روزهای اخیر هواداران استقلال به شبکه های اجتماعی ژان کارلوس "هجوم" بردند و از این بازیکن خواستند که پیشنهاد باشگاه را بپذیرد. آنها همچنین پیام های محبت آمیز را همراه با خوش آمد گویی برای هافبک نائوچیکو ارسال کردند.
 
وب سایت برزیلی ge.globo در ادامه نوشته است: این دومین پیشنهاد رسمی استقلال برای ژان کارلوس بود. در مورد اول، مبلغ پیشنهادی 1.4 میلیون رئال برزیل (معادل 7 میلیارد تومان) بود. در ماه نوامبر دیویدسون اندروز مدیربرنامه های ژان کارلوس به ge.globo گفت که باشگاه ایرانی در حال آماده کردن "قرارداد دائم" این بازیکن است.
 

 
در بخش پایانی این گزارش آمده است: با این حال، ارزش پیشنهادات ارسالی برای نائوچیکو هنوز به حد مطلوب نزدیک نشده است. ژان کارلوس در ماه سپتامبر قراردادش را تا دسامبر 2024 تمدید کرد و بند فسخ آن نیز سه میلیون یورو است. ژان کارلوس که دچار مصدومیت شده، برای درمان آسیب دیدگی ساق پا توسط کادرپزشکی درمان می شود. او نخستین بازی فصل نائوچیکو را از دست داد اما انتظار می رود روز سه شنبه اولین بازی خود را در جام شمال شرقی برابر کمپیننسه انجام دهد.
 
به هر شکل باید منتظر ماند و دید آیا استقلال قید خرید این ستاره برزیلی را می زند یا خیر. فرهاد مجیدی در نشست های خبری قبلی خود از خرید یک هافبک خارجی و یک بازیکن آسیایی خبر داده بود. چنانچه پروژه جذب ژان کارلوس به صورت قطعی بسته شود، آبی ها به سراغ گزینه های دیگر می روند.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها