به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : ۳۱۶۸۷۹

روسیه و چین سلطه گر نبودند

روسیه و چین  سلطه گر نبودند
گروه سیاسی: امام جمعه اصفهان  با بیان اینکه دشمن همه توان خود را به کار گرفته است تا بتواند ایمان مردم را از آنها بگیرد،گفت: در این زمینه سرمایه گذاری‌های زیادی بر روی بانوان انجام داده و بانوان باید بدانند امروز در مقابل دشمن بایستند و دشمن نتواند در وجود آنها نفوذ کند.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه و خواندن نماز اول وقت در حال صحبت با رئیس جمهور روسیه گفت: برخی در این زمینه خودزنی کرده‌اند و گفته‌اند حالا در آن موقع نماز خواندن چه فایده‌ای دارد درک نمی‌کنند که در کشوری که ۷۰ سال است تبلیغ کفر شده است نماز اول وقت چه اهمیتی دارد؟ آنها باید بدانند که ما همه توان و تکیه‌مان به خداست.
وی ادامه داد: برخی نمی‌فهمند که چه می‌گویند و وقتی مسئولی کار با ارزشی انجام می‌دهد را می‌خواهند ارزان جلوه دهند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به مانور ایران وچین اضافه کرد: برخی در این زمینه می‌گویند امام خمینی (ره) نه شرق و نه غرب اما ما در حال رایزنی با چین وروسیه هستیم، باید توجه داشت که ما هیچ دلیلی نداریم و هیچ مرجعی نیز ما را از معامله و داد و ستد با بیگانگان منع نکرده مگر آنکه با آنها در حال جنگ باشیم.
وی اضافه کرد: روسیه و چین هیچگاه در حال سلطه نگری نبوده‌اند و از این رو معامله با کفار اشکال ندارد همانطور که حضرت علی (ع) این کار را انجام می‌دادند.

 
برچسب ها: روسیه

۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۲۳:۴۵
مردم نامحرمند!!؟ مردم انقلاب کردند که همه چیز شفاف باشه چرا باید چنین معاهدات طولانی مدتی که میتونه ایران رو به مستعمره روسیه و چین تبدیل کنه محرمانه باشه!!؟ هر وقت در جمهوری اسلامی چیزی محرمانه بوده بعدا معلوم شده به ضرر مردم بوده و به سود مسئولین و آقازاده ها. (381774)
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۳:۲۴
مسلمانان اویغور، بهار پراگ (381792)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها