به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۳۱۶۸۸۲

روسیه نیازمند ارتباط با ایران است

روسیه نیازمند ارتباط با ایران است
گروه سیاسی: امام جمعه تبریز با اشاره به منافع راهبری متشرک ایران و روسیه گفت: قدرت منطقه‌ای ایران، روسیه را نیازمند به ارتباط با ایران کرده است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ، با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه اظهار کرد: شواهد نشان می‌دهد ارتباط ایران و روسیه در منافع راهبردی اشتراک دارد و در این شرایط حساس با وجود تحریم علاقه‌مند ارتباط با ایران است .
وی با بیان اینکه وجود منافع مشترک انرژی و نظامی ایران و روسیه از اهمیت خاصی برخودار است، گفت: روسیه جزو کشورهای صنعتی است و می‌تواند بسیاری از نیازهای ما را برطرف کند و امیدواریم این سفر موجب افزایش عزت و پیروزی ایران باشد.آل هاشم تصریح کرد: سخنرانی عزتمندانه رئیس جمهور در مجلس روسیه بسیار مورد استقبال نمایندگان مجلس این کشور قرار گرفت.
نمایندگاه ولی فقیه در آذربایجان شرقی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه عربستان این روزها در عراق دنبال چیست، گفت: عربستان از جمله کشورهایی است که تلاش‌های زیادی با هدف فتنه انگیزی در عراق انجام داده و آمارهای حاکی از آن است بسیاری از تروریست‌های داعش که به عراق وارد شدند توسط عربستان تامین مالی می‌شدند.وی افزود: عربستان در جریان انتخابات پارلمانی اخیر در عراق چه قبل انتخابات و بعد آن به دنبال ایجاد شکاف و تفرقه بین گروه‌های سیاسی بود
آل هاشم ادامه داد: عربستان تلاش برای نفوذ اقتصادی و تضعیف گروه‌های مردمی در عراق دارد.


 
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها