به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۳۱۶۸۸۳

روسیه و چین مردم آزار نبودند

روسیه و چین مردم آزار نبودند
گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه قریب یکسال است عده ای به طبل توخالی می‌کوبند و مدام می‌گویند روابط با روسیه و چین یکجانبه است، افزود: این افراد یا سمپات دشمن هستند یا الفبای سیاست نمی‌دانند.
آیت الله رسول فلاحتی  با اشاره به اینکه روابط جمهوری اسلامی ایران با دو کشور روسیه و چین در این یکسال اخیر بسیار مطرح شده است، گفت: روسیه و چین هم در دنیا دارای معادلات و مناسبات خوبی هستند و در شورای حکام صاحب نظر هستند و در خیلی از جاهایی از ما دفاع کردند.وی با اشاره به کمک‌های این ۲ کشور به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت : این کشورها مردم آزار نبودند وکمک کار مان هم بوده اند .
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه چین از کشورهایی نیست که فقط ایران به آن مناسبات دارد، افزود: بلکه اروپایی‌ها و آمریکا و کشورهای عربی هم تلاش می‌کنند با این کشورها ارتباطات خود را داشته باشند که البته تفاوت ما با کشورهای عربی اینست که آنها فقط وارد کننده هستند اما ما صادرات هم به این کشورها داریم.اینها در سالهای گذشته که اینهمه دست گدایی به سمت غرب که ۴۲ سال شمشیر را برای ما از رو کشیده بودو جنایاتش در دنیا مشهود است، کجا بودند .وی با اشاره به کمک‌های روسیه به جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روسیه در مبارزه با داعش و در دو انقلاب مخملی در آذربایجان و ارمنستان به جمهوری اسلامی کمک کرد.
 در ارتباطات ما با چین و روسیه عزت مان حفظ می‌شود. جمهوری اسلامی قدرتمند تر از همیشه است و به آمریکایی‌ها می‌گوییم که شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.



 
برچسب ها: روسیه

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۲۱:۳۷
لعنت بر هر چی آدم دروغگو هست
چرا آن هم در روز روشن
شهرهای آذربایجان تا نخجوان و .... خودخواسته از ایران جدا شدند و معاهده گلستان و ترکمانچای هم به خواست ایران و به نفع ایران بود اصلا
اصلا روسیه به ایران حمله نکرد و این شهرها از ایران جدا نکرد
خود اون شهرهای شمال آذربایجان تا نخجوان خود خواسته خود به روسیه ملحق شدند
نه اون شهرها را اسرائیل و آمریکا به ایران حمله کرد و به روسیه داد!!................. (381771)
۱۴۰۰/۱۱/۰۱ ۲۳:۴۴
خب اگه یکطرفه نیست چرا محرمانه هست!!؟ مردم نامحرمند!!؟ مردم انقلاب کردند که همه چیز شفاف باشه چرا باید چنین معاهدات طولانی مدتی که میتونه ایران رو به مستعمره روسیه و چین تبدیل کنه محرمانه باشه!!؟ هر وقت در جمهوری اسلامی چیزی محرمانه بوده بعدا معلوم شده به ضرر مردم بوده و به سود مسئولین و آقازاده ها. (381773)
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۰۶:۱۳
معلومه حافظه تاریخی خوبی نداری یا تاریخ نخوندی! امثال شما که راست میگید پس منتظر پیامدهایش هم باشید اونوقت مثل ماستمالی شعار نه شرقی و نه غربی نشه!! (381777)
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۰۸:۳۴
ما الفبای سیاست بلد نیسیتم، شما یادمان بده! قرارداد 25 ساله با چین امضا شد آباز آب تکان نخورد، قرارداد 25 ساله که هیچ، 25 روزه با امریکا ببندید بعد ببینید بازار چه طوری میشه، اونوقت بیاید ما ملت الفبای سیاست به شما یادبدیم. (381782)
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۰۹:۳۱
چه کسی پس ۱۳ میلیون مسلمان ایغور رو به بردگی گرفته!؟ اجازه روزه گرفتن بهشون نمیده!؟ و ...
اگر کافری که مانع انجام فرایض واجب مسلمین می شود، کافر حربی نیست، پس چیست؟
و در قرآن و در فقه شیعه به صراحت معامله با کافر حربی حرام است! (381785)
۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۱۳:۱۹
مجمع الجزایر گولاگ
کشتار مسلمانان اویغور (381791)
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ۰۳:۰۴
آخه اگر چین و روسیه به پیشرفتی در ایران کمک میکردند که خوب بود.منظور فقط مدل اقتصادی هست. می‌بینید که زمان روحانی هم تلاش شد اما این کشور‌ها به دلیل تحریم‌های هسته‌ای هیچ کاری نکردند.چین هم بیشتر به معاملات اقتصادی تمایل داره که دریا ،محیط زیست و خاک ایران را بیش از این که هست تخریب بکنه بدون اینکه هیچ سودی واسه اقتصاد ایران داشته باشه (381818)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها