به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۳۱۶۹۰۶

جواد عزتی باز هم بازیگر مهدویان می‌شود

جواد عزتی باز هم بازیگر مهدویان می‌شود
گروه فرهنگی:جواد عزتی به عنوان اولین بازیگر سریال جدید محمدحسین مهدویان انتخاب شد.یکی از پروژه‌های محمدحسین مهدویان که هنوز به مرحله تولید نرسیده و احتمال دارد پس از تکمیل فیلم سینمایی «مرد بازنده»، سراغ آن برود، سریال نمایش خانگی «سرخ سفید» است. بر اساس شنیده‌ها جواد عزتی به عنوان نخستین بازیگر این سریال درنظر گرفته شده است.

این مجموعه به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان، درامی اجتماعی-خانوادگی را روایت می‌کند که به زندگی چند کاراکتر در کوران اتفاقات سیاسی سال‌های نخست پس از انقلاب اسلامی می‌پردازد.سریال «سرخ سفید» در ۳۰ تا ۴۰ قسمت، با اقتباس از رمانی به همین نام، نوشته مهدی یزدانی خرم برای پخش از پلتفرم نماوا در سال ۱۴۰۱ به تولید می‌رسد.

جواد عزتی و محمدحسین مهدویان از زوج‌های موفق بازیگر-فیلمساز سال‌های اخیر به شمار می‌آیند که با چند همکاری، مورد بوده‌اند. فیلم سینمایی «مرد بازنده» دیگر همکاری جدید این دو، قرار است در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود.عزتی پیشتر بازیگر نقش اصلی «زخم کاری» اولین تجربه مهدویان در نمایش خانگی بوده و در فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «لاتاری» و «ماجرای نیمروز: رد خون» نیز با این کارگردان همکاری کرده است.
مرجع : صبا
برچسب ها: جواد عزتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها