به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۳۱۶۹۱۱

بااین فرمول حسرت هیکل گروه BTS را نخورید

بااین فرمول حسرت هیکل گروه BTS را نخورید
گروه فیلم: اعضای گروه بی تی اس که این روز‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و تناسب اندامشان قابل توجه است، هرکدامشان از رژیم غذایی بسیار جالب و خاصی پیروی می‌کنند.اعضای گروه بی تی اس این روز ها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته اند. یکی از چیز هایی که در مورد این افراد قابل توجه است، تناسب اندام آن هاست. به همین دلیل بسیاری از مردم به دنبال این هستند که بدانند آن ها از چه رژیم غذایی استفاده می‌ کنند که انقدر متناسب می باشند.

 جالب است بدانید که شما خیلی راحت مقابل تلویزیون می نشینید و حسرت هیکل این افراد را می‌ خورید اما نمی دانید که آن ها چقدر برای رسیدن به این هیکل ها سختی کشیده اند و رژیم‌ های سختی را تحمل کرده‌ اند. قطعا فکرش هم برای شما تعجب برانگیز است. آن ها روتین های ورزشی بسیار سخت و شدیدی دارند. رژیم‌ های غذایی شان نیز به شدت سخت است.

فرمول مخصوص جونگ کوک
آخرین اطلاعاتی که در مورد رژیم غذایی اعضای این تیم وجود دارد؛ این است که مانکن اصلی به نام جونگ کوک که هیکل بسیار مناسبی دارد، رژیم غذایی خاص می گیرد. به عنوان مثال او کره را به طور کامل حذف می‌ کند و حتی ممکن است برای یک موزیک ویدئو به مدت پنج روز چیزی نخورد و فقط با آب؛ خودش را زنده نگه دارد و حتی یک وعده غذایی هم در این 5 روز مصرف نمی‌ کند.

رژیم سفت و سخت جیمین
وقتی که صحبت از رژیم غذایی سفت و سخت می‌ شود، جیمین در صدر جدول قرار می‌ گیرد و به شدت نسبت به این موضوع حساس است. او در طول دو سال؛ با تمرین های سخت و رژیم غذایی سنگین 7 کیلو کم کرده است و حتی بعضی روز ها هیچ چیز نمی خورد و خیلی مراقب است که چه خوراکی هایی داخل یخچال قرار بدهد که بعدا وسوسه نشود تا آن ها را بخورد. او حتی ممکن است در عرض 10 روز فقط یک وعده غذایی بخورد. البته رژیم های غذایی باعث می شود که دیگر تحمل و انرژی برای تمرین نداشته باشد و شاید یک روزی بالاخره کار دستش بدهد.او حتی یک سال قبل از آلبوم جدیدش برای این که تناسب اندام داشته باشد، در کل این یک سال فقط روزانه 2 عدد سینه مرغ استفاده می کرد و دیگر چیزی نمی خورد. او حتی ویتامین مصرف نمی کرد و به خاطر همین رژیم‌ های سنگین؛ مدتی دچار سوء تغذیه شد.

برنامه تناسب اندام آر.ام
آر.ام یکی دیگر از افراد این تیم است که در مصاحبه اش گفته بود من 74 کیلو هستم. رمز موفقیت او لاغری است. او بعد از ساعت 6 عصر هیچ چیز نمی‌ خورد. 5 روز در هفته هم ورزش می کند. او در تمام این مدت تلاش کرده که عضله بسازد و چربی هایش را به طور کامل از بین ببرد. وی از آن دسته از افرادی است که خیلی به غذا های چرب و سرخ کردنی ها مانند همبرگر یا سینه مرغ سرخ شده علاقه دارد اما هنگام ورزش هرگز از این غذاها استفاده نمی کند تا تلاش هایش از بین نرود.او بدن کاملا استخوانی دارد و سعی می کند که بیشتر غذا های سالم و سبک بخورد.

فرمول شوگا برای تناسب اندام
شوگا در وعده صبحانه ی خود اسموتی می خورد. او برای نوشیدنی هایش معمولاً از شیر بادام، موز و بلوبری استفاده می‌ کند و کمی هم پودر پروتئینی به کار می بندد تا بتواند قدرت عضلانی اش را حفظ کند.

ورزش راز اصلی جی هوپ
جی هوپ جزء آن دسته از افرادی است که رژیم غذایی سفت و سختی ندارد اما مدام در حال ورزش کردن است و همین باعث شده که تناسب اندام داشته باشد.

جین طرفدار رژیم های سخت
جین هم که عضو این گروه است تا حدی رژیم‌ های سخت و سنگین می‌ گیرد تا که از حال می رود. حتی برای اینکه گرسنگی را فراموش کند، هر طور شده می خوابد. او فقط غذای سالم مثل سینه مرغ، سبزیجات و میوه استفاده می کند و حتماً ورزش می کند تا اضافه وزن نگیرد.فراموش نکنید که هر کدام از این افراد تحت نظر متخصصان از رژیم های لاغری پیروی میکنند پس ترفندهای آنان بدون تایید متخصص تغذیه و رژیم درمانی، برای هر کسی مناسب نخواهد بود.
برچسب ها: گروه بی تی اس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها