کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نارضایتی مورینیو از هافبک فرانسوی تیمش

2 بهمن 1400 ساعت 10:42


گروه ورزشی: جردن ورتوت تلاش می‌کرد تا بهترین عملکرد خود را با رم نشان دهد، اما اکنون این احتمال وجود دارد که او به‌زودی پایتخت ایتالیا را ترک کند. هافبک ۲۸ ساله فرانسوی این فصل را با مربیگری ژوزه مورینیو بسیار خوب آغاز کرد و در دو بازی ابتدایی این فصل مقابل فیورنتینا و سالرنیتانا سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. اما در ادامه او راه خود را گم کرد و به دلیل مشکلات جسمانی مجبور به نیمکت نشینی شده است.
 

همان‌طور که کوریره دلو اسپورت گزارش داد، نارضایتی مورینیو از ورتوت واضح است. این بازیکن فرانسوی بیش‌ترین تعویض را در این فصل داشته است و ۱۷ بار در ۲۸ بازی خود در تمام رقابت‌ها از زمین خارج شده است. افت کیفیت او نیز برنامه‌های رم را تغییر داده است.

در ابتدای فصل جالوروسی در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن برای تمدید قرارداد خود بود که در سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود، اما این مذاکرات به حالت تعلیق درآمده است و با توجه به موقعیت فعلی او بعید به نظر می‌رسد که درخواست‌های او برای دستمزد بالاتر برآورده شود.

علاوه بر این، رم هم‌چنین مایل است ورتوت را در تابستان بفروشد. تاتنهام و ناپولی هر دو به این بازیکن فرانسوی علاقه‌مند هستند، اما انتقال در ژانویه غیرممکن به نظر می‌رسد. به این ترتیب، این بازیکن چند ماه فرصت خواهد داشت تا با نزدیک شدن به تابستان، سرنوشت خود را تغییر دهد.رم در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا)، توانست لچه را شکست دهد و حریف اینتر در مرحله بعد شد. گرگ‌ها در دیدار بعدی خود در لیگ نیز برابر تیم امپولی به میدان خواهند رفت.


کد مطلب: 316916

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316916/نارضایتی-مورینیو-هافبک-فرانسوی-تیمش

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir