کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از مینروا فیلتر

2 بهمن 1400 ساعت 11:51

گروه کسب و کار: دستگاه‌های تصفیه آب به یکی از مهم‌ترین ابزارها در خانه‌ها تبدیل شده‌اند و مهم‌ترین دلیل برای خرید این دستگاه‌ها، میزان بالای آلودگی آب در شهرهای بزرگ و حتی شهرهای کوچک است.


با توجه به گمانه‌زنی‌ها و صحبت‌ها، میزان آلودگی آب در شهرها بسیار بیشتر از قبل شده و دلیل آن می‌تواند موارد بسیاری باشد. یک اینکه سیستم‌های لوله کشی شهری و خانه‌ها بسیار قدیمی شده‌اند و آلودگی‌ها و مواد مضری را به آب مصرفی ما منتقل می‌کنند. علاوه بر این، ساخت و سازهای بسیاری در بستر رودخانه‌ها انجام می‌شود که این موضوع باعث می‌شود که پساب‌ها و مواد شیمیایی ناشی از این ساخت سازها به درون آب راه پیدا کنند و آن را آلوده کنند. این موضوع در تهران بیشتر دیده شده و به یکی از نگرانی‌های متخصصان سلامت تبدیل شده است.
تمام این موارد ضرورت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را بسیار بیشتر از قبل کرده و البته که برای داشتن بدنی سالم باید سراغ خرید بهترین دستگاه آب تصفیه کن رفت. برای اینکه کار شما را در خرید دستگاه تصفیه آب با کیفیت راحت کنیم، به شما خرید از مینروا فیلتر را پیشنهاد می‌دهیم.

دستگاه‌های اصل تایوان در مینروا فیلتر
مینروا فیلتر بیش از 10 سال است که در زمینه فروش و واردات انواع دستگاه تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان فعالیت می‌کند و به یکی از قدیمی‌های این صنعت تبدیل شده است. بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در سایت مینروا فیلتر ساخت کشور تایوان هستند و از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه استفاده می‌کنند. از آنجایی که تایوان به عنوان مهد تولید دستگاه‌های آب تصفیه کن شناخته می‌شود، بنابراین می‌توانید از خرید دستگاهی ایمن برای تصفیه و همچنین با کیفیت اطمینان داشته باشید. دستگاه‌های این برند، علاوه بر اصل بودن، دارای فیلترها و اجزای اصل تایوان، آمریکا و ژاپن نیز هستند.
تمام دستگاه‌های مینروا فیلتر دارای استانداردهای جهانی مانند استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می‌باشند.

خرید دستگاه تصفیه آب زیرسینکی
برای خانواده‌هایی که مصرف آب در خانه‌ی آنها بالا است، همیشه پیشنهاد متخصصان، خرید دستگاه‌های تصفیه آب زیرسینکی بوده است. این مدل دستگاه‌ها مخزن ذخیره آب بزرگی دارند و به همین خاطر، به مدل‌های رومیزی و پارچی ترجیح داده می‌شوند.
این مدل دستگاه‌ها معمولا پر استفاده‌ترین و همچنین مناسب‌ترین دستگاه‌های آب تصفیه کن خانگی هستند که عمدتا نیز دارای سیستم اسمز معکوس هستند. در این دستگاه‌ها امکان حذف املاح ریز و درشت و تصفیه آب به بهترین شکل وجود دارد و آب سالم را می‌توانید از این دستگاه‌ها به دست آورید. این مدل دستگاه‌ها معمولا زیر سینک نصب می‌شوند و از 6 مرحله تا 8 مرحله تنوع دارند. تنها مشکل این مدل دستگاه‌ها وجود کیس دور تا دور اجزای آن است که امکان تعویض فیلتر را کمی سخت می‌کند.

مزایای خرید از مینروا فیلتر
خرید از مینروا فیلتر علاوه بر اینکه خیال شما را بابت خرید محصولی باکیفیت و اصل راحت می‌کند، مزایای دیگری نیز دارد. این مزایا عبارت‌اند از:
•    با خرید دستگاه از سایت مینروا فیلتر هزینه‌ای بابت نصب و ارسال کالا پرداخت نخواهید کرد و در زمان تعویض فیلترها نیز، تنها هزینه فیلترها را پرداخت می‌کنید.
•    اگر در مورد انتخاب دستگاه شک دارید و نمی‌دانید کدام دستگاه برای خانه شما مناسب است، مشاوران وب‌سایت مینروا فیلتر به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند.
•    برای خرید دستگاه آب تصفیه کن از مینروا فیلتر، می‌توانید روش خرید اقساطی را انتخاب کنید.
•    محصولات پس از 48 ساعت به مشتریان تحویل داده می‌شود.
•    سفارش دستگاه از این برند باعث می‌شود که به باشگاه مشتریان مینروا راه پیدا کنید و از زمان تعویض فیلترها باخبر شوید.
•    تمام محصولات این برند دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات به مدت 12 ماه هستند.
•    برای خرید دستگاه‌ها و فیلترها تضمین بهترین قیمت را دارد.
•    پرداخت در تهران و کرج پس از نصب و تست کیفیت آب آشامیدنی انجام می‌شود.
با توجه به مواردی که در بالا عنوان کردیم و با توجه به اصل بودن کالا، می‌توانید بابت خرید دستگاهی باکیفیت مطمئن باشید و همین الان خرید خود را انجام دهید. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر به آدرس https://minervafilter.com مراجعه کنید.


کد مطلب: 316928

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316928/خرید-دستگاه-تصفیه-آب-خانگی-تایوانی-مینروا-فیلتر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir