به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۱۶۹۸۴

در انتظار تایید نهایی حضور هواداران در بازی ایران - عراق

گروه ورزشی: احسان اصولی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در برگزاری دیدار ایران – عراق با حضور تماشاگر تردیدهایی دارد!
در انتظار تایید نهایی حضور هواداران در بازی ایران - عراق
 او امروز در یک برنامه تلویزیونی که از شبکه 3 پخش شد گفت حضور تماشاگر در بازی ایران – عراق به رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد و تا جایی که من اطلاع دارم هنوز ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش در این باره مصوبه ای صادر نکرده است.
 
به نظر می رسد در این زمینه عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اطلاع دقیقی ندارد به این خاطر که ستاد ملی مبارزه با کرونا نامه زده که از این پس سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می توانند بازی های لیگ برتر را با حضور 30 درصدی تماشاگران برگزار کنند. هم چنین بر اساس مجوزی که این ستاد صادر کرده فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی های تیم ملی می تواند به 10 هزار تماشاگر بلیط بفروشد اما هنوز شورای تامین دراین خصوص مجوزی صادر نکرده است. به واقع اگر دیدار ایران – عراق بدون حضور تماشاگر برگزار شود به خاطر کرونا نخواهد بود و در چنین شرایطی تنها عدم صدور مجوز از سوی شورای تامین می تواند بازی های تیم ملی در استادیوم آزادی را بدون حضور تماشاگر کند. 
 
حتی سخنگوی هیات دولت هم اعلام کرده که دیدار ایران – عراق 7 بهمن در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. قرار است 2 هزار بلیط به خانم ها و 8 هزار بلیط به آقایان فروخته شود. تنها تماشاگرانی که هر دو دوز واکسن را زده باشند می توانند این بازی را از نزدیک تماشا کنند.
برچسب ها: تیم ملی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها