به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۳۱۶۹۹۴
گزارش آاس؛

یک انتقال جنجالی؛ ستاره زنان بارسا در راه رئال

گروه ورزشی: جنی هرموسو گلزن برتر تیم ملی زنان اسپانیا و باشگاه بارسلونا با رئال وارد مذاکره شده است.
یک انتقال جنجالی؛ ستاره زنان بارسا در راه رئال
تیم فوتبال زنان بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ زنان است و تیمی بی رقیب در لیگ اسپانیا. بارسا چند سالی است که به راحتی قهرمان لالیگای زنان می شود و فصل گذشته برای اولین بار نیز توانست فاتح لیگ قهرمانان شود. در این تیم بهترین فوتبالیست زن دنیا یعنی الکسیا پوتیاس حضور دارد و همچنین جنی هرموسو که در رده بندی بهترین بازیکن سال فیفا و نیز توپ طلا پس از الکسیا در رده دوم قرار گرفت.
هرموسو که اهل مادرید است، ممکن است فصل بعد برای دشمن بارسا یعنی رئال مادرید توپ بزند.


 
طبق ادعای آاس، هرموسو اخیرا گفت‌و‌گوهایی با سران رئال داشته و ممکن است، اولین خائن بزرگ در رده فوتبال زنان لقب بگیرد. رئال از دو سال پیش در بخش رنان اقدام به تیم‌داری کرده و فصل گذشته در لالیگا عنوان سوم را کسب کرد.
مسئولان باشگاه از حالا به دنبال تقویت تیم برای فصل بعد هستند و با توجه به اینکه قرارداد هرموسو سال بعد تمام می شود، مذاکره برای جذب او را را وارد فاز جدی خود کرده‌اند.
 

 
جالب اینکه هرموسو نیز این مذاکرات را تایید کرد و به کادنا سر کاتالونیا گفت:« بله، با رئال چندین مذاکره داشته‌ام ولی هنوز هیچ چیز جدی نشده و برای رسیدن به توافق نهایی فاصله زیادی داریم. من در بارسا راحتم و اینجا مثل خانه‌ام است. باشگاه خواسته‌هایم را می‌داند و در مورد تمدید همه چیز به آنها بستگی دارد.»
 
هرموسو آقای گل دو فصل اخیر لالیگاست و سابقه بازی برای رایو، اتلتیکو و پی اس جی را هم دارد. او از 2019 برای بارسا بازی می‌کند.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها