به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۳۱۷۰۴۴
پاشازاده:

عراق سخت‌ترین بازی گروهی ایران است

عراق سخت‌ترین بازی گروهی ایران است
گروه ورزشی: تیم ملی فوتبال ایران در هفتمین دیدار از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه در تهران به مصاف عراق می‌رود. در صورت پیروزی در این دیدار، صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی قطعی شده تا شاگردان اسکوچیچ در ۳ بازی پیش رو به صورت تشریفاتی به میدان بروند.

مهدی پاشازاده مدافع سابق تیم ملی ایران در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: هیچ وقت بازی تا این میزان حساس با عراق نداشته‌ایم چون این بازی مستقیم سر صعود به جام جهانی است.وی افزود: این بازی از یک سو این آخرین تیر عراق است که برای زنده ماندن کورسوی امید آنها پرتاب می‌شود و از سوی دیگر تیر طلایی ایران برای راه‌یابی به جام جهانی است و این فقط حساسیت‌های جدولی این دیدار است. شما به این موضوع، حساسیت‌های سنتی دیدار این دو تیم را اضافه کنید تا مشخص شود میزان اهمیت این بازی چقدر است.

ملی پوش سابق فوتبال ایران تصریح کرد: اگر به جدول نگاه کنیم و میزبانی ایران را در نظر بگیریم باید انتظار پیروزی ساده‌ای را در تهران بکشیم که البته از اعماق وجودم آرزوی وقوع چنین اتفاقی را می‌کشم. اما باید این جمله را تکراری را من هم تکرار کنم که در فوتبال شرایط جدولی اصلاً در نتیجه بازی تأثیرگذار نیست و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد؛ به خصوص دیدارهایی این‌چنینی که از بازی قبلی هر یک از دو تیم بیش از ۲ ماه گذشته و شرایط هر دو تیم با هم متفاوت است.

پاشازاده در ادامه خاطرنشان ساخت: خوشبختانه مهره‌های کلیدی ایران و به خصوص لژیونرها در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و می‌توان امیدوار بود با درخشش آنها در ورزشگاه آزادی جشن صعود گرفته شود و بعد از آن تیم ملی ۳ بازی تشریفاتی انجام دهد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: اگر پنجشنبه هم اتفاق عجیبی بیفتد که منجر به صعود ایران به جام جهانی نشود، این اتفاق حتماً در روزهای بعد خواهد افتاد و آنچه من می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که امروز سطح توقع از فوتبال ما صعود به جام جهانی نیست، بلکه صعود از مرحله گروهی جام جهانی است. ما باید سطح توقع خودمان را از این فوتبال بالاتر برده و در جام جهانی هم جاه طلب باشیم.

وی تاکید کرد: به امید خدا این ششمین صعود ایران به جام جهانی خواهد بود و به عقیده من ۵ دوره حضور در این مسابقات می‌تواند اندوخته خوبی برای بالا بردن توقع و صعود از مرحله گروهی باشد. ضمن اینکه فوتبال ایران هم به حدی از بلوغ رسیده که بتوان از آن این توقع را داشت. وقتی تعداد زیادی از بازیکنان ما در تیم‌های خوب اروپایی خوش می‌درخشند، صعود از مرحله گروهی در مسابقات جام جهانی توقع چندان زیادی نیست.
مرجع : مهر
برچسب ها: مهدی پاشازاده
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها