به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۱۷۱۰۲

خانه موزه آقای بازیگر میزبان کودکان می‌شود

خانه موزه آقای بازیگر میزبان کودکان می‌شود
گروه فرهنگی: مدیر خانه موزه انتظامی خبر می‌دهد که با عادی شدن نسبی شرایط، درهای این مکان هنری بار دیگر به روی تماشاگران و بویژه کودکان، باز خواهد شد.خانه‌نشینی کرونایی در دو سال اخیر، زندگی را بر بسیاری از مردم سخت کرد و در این بین کودکان شرایط دشوارتری هم داشتند.
 
بسیاری از خانواده‌ها ناچار بودند برای مراقبت از فرزندان خود آنان را از فعالیت‌های بیرون از خانه دور نگه دارند ولی حالا با عادی‌تر شدن شرایط، به نظر می‌رسد می‌توان بخشی از فعالیت‌ها را با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفت.در همین زمینه شکرخدا گودرزی، مدیر خانه موزه انتظامی می‌گوید که برنامه‌های اجرایی این سالن بار دیگر از سر گرفته می‌شود و این مکان در چند روز آینده میزبان تماشاگران تئاتر خواهد شد.

او ادامه می‌دهد: حالا که کرونا تا حدودی فروکش کرده، ما هم اجراهای خود را از سر می‌گیریم و به طور همزمان میزبان اجراهای بزرگسال و کودک خواهیم بود.این کارگردان با اشاره به استقبال تماشاگران از اجرای نمایش‌های کودک در این سالن اضافه می‌کند: این خانه موزه پیشینه درخشانی در زمینه کارهای کودک دارد، نمایش‌های بسیار خوبی در اینجا اجرا شده و با استقبال گرم تماشاگران رو به رو شده است.

به طوری که این سالن در منطقه قیطریه به عنوان یکی از سالن‌های فعال تئاتر کودک شناخته می‌شود.گودرزی هم مانند بسیاری از فعالان تئاتر از کمبود سالن‌های نمایشی در نقاط گوناگون شهر غمگین است و ادامه می‌دهد: در این منطقه سالن تئاتر بسیار کم است. فقط فرهنگسرای نیاوران را داریم که فعالیت نمایشی آن وابسته به سلیقه مدیران در هر دوره متفاوت است و به همین دلیل بسیاری از نمایش‌های ما مورد توجه تماشاگران قرار می‌گیرند و بویژه این استقبال در مورد کارهای کودکان بیشتر هم هست.

او می‌افزاید: در حال حاضر سالن خانه موزه انتظامی همچون روال قبل صبح‌ها و در اولین نوبت نمایش عصر میزبان آثار کودکان است و دومین نوبت اجرای آن در عصرها ویژه آثار بزرگسالان است. گودرزی گروه‌های فعال کودک را برای اجرای برنامه در این سالن دعوت می‌کند و خبر می‌دهد که برنامه‌های این سالن تا پایان امسال مشخص شده و مشغول برنامه‌ریزی برای سال آینده هستند.مدیر خانه موزه انتظامی یادآوری می‌کند که با حمایت شهرداری منطقه، سیستم نور و صدای این مکان هنری در دوران کرونا تجهیز شده و این اتفاق هم در سالن نمایش رخ داده و هم در کل مجموعه.به گفته او، در یکی دو روز آینده، اجراهای بعدی این سالن اعلام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها