کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هدفمان ۴ طلای قایقرانان در پاراآسیایی است

3 بهمن 1400 ساعت 14:08


گروه ورزشی: مربی تیم پاراکانو گفت: چون برای مربیگری در تیم پاراکانو را تجربه می‌کنم، تلاشم کسب ۴ مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین است.به گزارش ایسنا، احمدرضا طالبیان اظهار کرد: از ۸۲ تا سال ۱۳۹۹ عضو تیم ملی قایقرانی بودم و در این مدت موفق به کسب ۲۳ مدال قهرمانی آسیا در رشته کایاک شدم که ۱۱ مدال آن طلا بود، همچنین ۳ دوره در بازیهای آسیایی شرکت کردم که دستاورد آن کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز بود. در حال حاضر نیز که اولین تجربه مربیگری خود را با تیم پاکارانو شروع کرده‌ام، تلاشم بر این است که بهترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشیم و برای نخستین بار به ۴ مدال طلا دست پیدا کنیم.
 

وی در پاسخ به این پرسش که کار کردن با افراد معلول چگونه است، گفت: برای من افتخار بزرگی است که با تیم پاراکانو کار می‌کنم، تلاشم بر این است که با در اختیار گذاشتن تجربیات چندین سال خود به جامعه معلولان خدمتی کرده باشم. بنابراین برای موفقیت ورزشکاران پاراکانو از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

مربی تیم ملی پاراکانو همچنین در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران حاضر در اردوی آمادگی بازیهای پاراآسیایی چین، گفت: در حال حاضر ۷ ورزشکار در اردوی آمادگی بسر می‌برند که به جز شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی که نفر اول آسیا در رشته پاراکانو هستند و کمیته ملی پارالمپیک روی مدال طلای این دو ورزشکار در بازیهای پاراآسیایی چین برنامه ریزی کرده است، مسعود قیصری، سعید حسین پور و آبتین زرجو نیز جزو قایقرانانی هستند که در جریان مسابقات انتخابی و اردوها رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده‌اند و ما به مدال این ورزشکاران نیز امیدوار هستیم.

طالبیان در پایان با اشاره به این که برای ارتقای رنکینگ ورزشکاران پاراکانو تلاش خواهم کرد، افزود: با توجه به این که فروردین مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پاراآسیایی چین برگزار می‌شود، تلاش بر این است که در کلاس‌های مختلف رشته پاراکانو علاوه بر کسب حد نصاب رکورد ورودی به مدال نیز دست پیدا کنیم و با دست پر قایقرانان را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم.


کد مطلب: 317132

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/317132/هدفمان-۴-طلای-قایقرانان-پاراآسیایی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir