به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۱۷۱۳۷

پیام متفاوت رونالدو پس از برد یونایتد

پیام متفاوت رونالدو پس از برد یونایتد
گروه ورزشی: ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس از موضعی متفاوت درباره وضعیت شیاطین سرخ سخن گفت. تا همین هفته گذشته شاید خیلی از هواداران منچستریونایتد فکر می‌کردند که کریستیانو رونالدو تمایلی به ماندن در این تیم ندارد. دلیلش هم مصاحبه اخیر او با شبکه اسکای اسپورت انگلیس بود که در آن از خجالت هم‌تیمی‌هایش درآمد و مشکلات تیم را به رویکرد نامناسب و عدم مسئولیت‌پذیری آنها در قبال شیاطین سرخ مرتبط دانست.
 
رونالدو اما در پیامی جدید پس از پیروزی شب گذشته (شنبه) تیمش در لیگ برتر انگلیس از موضعی متفاوت درباره تیم و هم‌تیمی‌هایش سخن به میان آورد که نشان می‌دهد ذهنیتش نسبت به تیم عوض شده است.او پس از پیروزی یک گله تیمش در خانه وستهام که به لطف تک گل مارکوس رشفورد رقم خورد، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: یک پیروزی مهم دیگر قبل از توقف لیگ برتر. یک گام دیگر به سوی اهداف‌مان برداشتیم. مسیر پرفراز و نشیب و پر از مانع است اما ما کنار یکدیگر می‌مانیم و سخت تلاش می‌کنیم تا باعث سربلندی هواداران‌مان شویم. شیاطین به پیش!

رونالدو و یارانش به لطف پیروزی شب گذشته، جای وستهام را در رده چهارم جدول گرفتند هرچند این جایگاه برای آنها تضمین شده نیست چرا که مردان رالف رانگنیک نسبت به تیم‌های تعقیب کننده‌شان تعداد بازی‌های بیشتری انجام داده‌اند.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها