به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۳۱۷۱۵۶

از اولین ویژگی آیفون ۱۵ رونمایی شد

از اولین ویژگی آیفون ۱۵ رونمایی شد
گروه فناوری: در حالی که هنوز ساخت آیفون ۱۴ آغاز هم نشده است، خبرهایی در مورد آیفون ۱۵ به گوش می‌رسد. ظاهرا قرار است این آیفون‌ها یک دوربین پریسکوپی برای زوم‌هایی در طیف بالا داشته باشند. همچنین قرار است دوربین این مدل وضوح بالاتری داشته باشد.احتمالا آیفون ۱۵ پرو و پرومکس زوم اپتیکال پنج برابر داشته باشند که از مدل‌های فعلی با زوم سه برابر بیشتر است.

اپل در حال مذاکره با کمپانی Lante Optics برای خریداری این لنزهای پریسکوپی است. اگر این دو کمپانی با هم توافق کنند Lante Optics بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه برای اپل فراهم می‌کند. پس هنوز هم احتمال دارد این مساله عملی نشود. احتمالا تصمیم نهایی این دو کمپانی در ماه می اعلام می‌شود.
 
اگر توافقی شکل نگیرد اپل قطعات خود را از منبع دیگری فراهم خواهد کرد. در نهایت اپل این آپشن را دیر یا زود به گوشی‌های خود اضافه خواهد کرد. ممکن است این آپشن از آیفون ۱۵ و زوم اپتیکال پنج برابر شروع شود و یا ممکن است به آیفون ۱۵ نرسد و با مدل‌های بعدی آغاز شود.

زوم اپتیکال پنج برابر ممکن است برای عکاسی پرتره عالی باشد. اما برای عکاسی حیات وحش یا سایر سوژه‌های دوری که امکان نزدیک شدن به آن‌ها وجود ندارد مانند جزئیات ساختمان‌های بلند یا کشتی‌های شناور در آب، به اندازه زوم اپتیکال ۱۰ برابر کارایی نخواهد داشت.به هر حال آیفون ۱۵ تا ۱۸ ماه دیگر هم به بازار نخواهد آمد اما این شروعی برای مجهز کردن دوربین این گوشی‌ها به زوم اپتیکال ۱۰ برابر مانند گلکسی s21 اولترا خواهد بود.
برچسب ها: آیفون 15
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها