به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۱۷۳۰۸
به چین چه ربطی دارد که می‌گوید متن قرارداد منتشر نشود؟

احمدی نژاد: مگر چینی‌ها حاکم بر ایران هستند؟

احمدی نژاد: مگر چینی‌ها حاکم بر ایران هستند؟
گروه سیاسی: رئیس دولت دهم در واکنش به قرارداد 25ساله ایران و چین گفت: می گویند طرف چینی گفته متن آن منتشر نشود! گفتیم به او چه ربطی دارد؟ حق ملت ایران است. فردا طرف چینی می گوید این کار هم نشود، آن کار هم نشود! مگر آنها حاکم بر کشور هستند!؟ می گویند آمریکایی ها می فهمند و خرابکاری می کنند! یعنی آمریکایی ها خبر ندارند!؟

محمود احمدی نژاد در تازه ترین اظهاراتش درباره مسائل سیاسی کشور ضمن انتقاد از عقد قرارداد 25 ساله بین ایران و چین در جمع برخی فعلان سیاسی قزوین گفت: آمده اند یک قرارداد با چین بسته اند که آن را دیگر به مجلس هم نمی برند که بخواهند ۲۰ دقیقه ای تصویب کنند! و فاجعه بار اینکه وقتی می گوییم چرا محتوای آن را منتشر نمی کنید؟ شما دارید ۲۵ سال تعهد می دهید، جسته و گریخته خبرهایی بیرون می آید که فلان جزیره را می خواهند بدهند، فلان جا را می خواهند بدهند و می خواهند نیروی نظامی وارد ایران کنند که همه اش خلاف قانون اساسی است.
 
می گویند طرف چینی گفته متن آن منتشر نشود! گفتیم به او چه ربطی دارد؟ حق ملت ایران است. فردا طرف چینی می گوید این کار هم نشود، آن کار هم نشود! مگر آنها حاکم بر کشور هستند!؟ می گویند آمریکایی ها می فهمند و خرابکاری می کنند! یعنی آمریکایی ها خبر ندارند!؟ اسرائیل می آید در تهران اسناد سری و فوق سری را برمی دارد و می برد، آنوقت از این خبر ندارند؟ اصلا چین بدون رضایت آمریکا می آید با ما قرارداد می بندد!؟ این ها سوال است. فقط ملت نباید بدانند! 
مرجع : دیده بان ایران

محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۲:۴۷
خودتم دیدیم با 700 میلیارد دلار درآمد نفتی چیکار کردی
راستی راه آهن شیراز- اصفهان که قبل از انتخابات!!!!!88 افتتاح کردی چی شد؟دکتر!1!! (381866)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۳:۴۲
راه آهن مگه راه اندازی نشده؟؟؟

تا جاییکه بنده اطلاع دارم الان در این مسیر یعنی مسیر اصفهان به شیراز و بالعکس قطار سالهاست تردد میکنه ها (381920)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۳:۴۷
باز این احمدی نژاد با تمام تنفری که ازش دارم دمش گرم یه حرفی میزنه اون اصلاح طلبها که کاملا لال شده اند بخدا آدم به احمدی نژاد رای بده صد شرف داره به اصلاح طلبها یعنی آدم اصلا رایش رو بندازه تو جوب بهتر از اینه که رای رو بده به یک عده آدم بی غیرت و بی وجود به اسم اصلاح طلب اینها هر وقت اومدن رای گرفتن گفتن ما تدارکاتچی هستیم و کاره ای نیستیم دوباره انتخابات بعدی میان برا رای گرفتن برا تدارکاتچی شدن شرم هم ندارن اگه تدارکاتچی هستی چرا دوباره میای برا رای گرفتن؟ چرا الان لال هستید؟ (381871)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۳:۴۴
احمدی نژاد چند سالی است که داره حرفهای تقریبا منفی میزنه. منتهی خاطرات سالهای ۸۴ تا ۸۸ و ۸۸ تا ۹۲ و دوران ریاست جمهوری خودشان که همه دیدیم چه اتفاقاتی در کشور افتاد و نیازی به توضیح هم نیست، باعث میشه که حرفهای ایشون اون طوری که باید به دل مردم ننشینه (381921)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۳:۵۳
یاد بخیر
از زمان آغاز به کار سایت محبوب و وزین بهار نیوز ، قسمت کامنت های اخبار سایت همواره حال و هوای خاصی داشت، یادمه نیومدیم خبر رو مطالعه میکردیم و بعد زیر خبر کامنت میزاشتیم و بحث میکردیم. بعدش در طول روز یهو می‌دیدی چند بار میومدیم به پیج یک خبر تا ببینیم نظراتمون تایید شده یا اگه افراد دیگری واکنشی نشان داده اند به کامنتت ما، به آنها نیز پاسخ دهیم.

اما با فراگیر تر شدن شبکه های اجتماعی، این بحث ها به پیج های اینستاگرام و تلگرام و .. کشیده شد. اما واقعا به نظرم توی سایت و زیر همین خبرها (381922)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۳:۵۷
ادامه از کامنت قبل ..

زیر همین نظرها اظهار نظر و گفتگو یک لذت دیگه ای داره.
بنابراین درخواست و پیشنهادم به دوستان بهار نیوز و ادمین سایت و صفحات اجتماعی بهار نیوز اینه که توی سایت و تلگرام و اینستاگرام اعلام کنید که مخاطبان برای اظهار نظر، نظر و کامنتهای خود را زیر متن اخبار در صفحاتی که بخش اظهار نظر باز است، درج کنند. تا مثل قبل این بخش با شور و حال گذشته فعال بشه. مطمئنا برخی اطلاع ندارند و برخی کاربران قدیمی سایت هم ممکنه فراموش کرده باشند. (381923)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۰۰:۰۱
ادامه از کامنت قبلی
لطفا در سایت بهار نیوز در یک پست خبری این موضوع را اطلاع رسانی کنید که کاربران می‌توانند زیر برخی اخبار نظر داده و کامنت بگذارند. در ابتدای اخباری که امکان درج نظر دارند نیز می توانید به این موضوع اشاره کنید.

همچنین حتما در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام بهار نیوز هم به این موضوع اشاره کنید و از کاربران سایت دعوت کنید تا در صفحات سایت زیر برخی اخبار، نظرات خود را کامنت بگذارند تا شور و حال همچون گذشته در سایت احیا شود.

با سپاس و تشکر ویژه از مدیریت و عوامل وبسایت بهار نیوز (381924)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۷:۰۴
يكي به اين آقا بگه دير آمدي سوختي ! دكل نفتي دوران تو چي شد و كجا رفت و چيزهاي ديگر ....!!! (381891)
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۱۹:۴۲
دمت گرم سالار
ما ندادان بودیم که تو رو کوبیدیم (381906)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۲:۳۸
احمدی نژاد منحرف شده است (381916)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۳:۳۹
مگر مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی این کشور نیستند؟؟ پس چرا نباید در جریان امری به این بزرگی و مهمی قرار بگیرند؟؟؟؟ مردم باید از همه اتفاقات در کشور مو به مو خبر داشته باشند، البته خبر راست و حقیقی و نه صرفا برای سکوت اونها، و در مورد مسائل مهم باید نظرخواهی بشه از مردم.

حالا اینکه چین چه چیزی میخواد و چه چیزی گفته اصلا مهم نیست، واقعا احمدی نژاد درست گفته اینجارو که مگر چین صاحب اصلی این کشور هستش؟!!! (381918)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ۲۳:۴۱
حقیقتا مردم ایران اغلب همینطوری هم به این قرارداد بدبین و بی اعتماد هستند و نردمواقعا نگران سرنوشت و آینده کشور هستند و کاملا هم حق دارن، اما همین لاپوشانی ها و مخفی کاری ها و اینکه گفتند مفاد قرارداد به مردم اعلام نمیشه، همین باعث میشه که شک و شبهه مردم بیشتر هم بشه، و این سوال در اذهان عمومی پیش میاد که واقعا چه اتفاقی افتاده در این قرارداد که مردم نباید از واقعیت ماجرا با خبر شوند. (381919)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ۰۹:۳۲
از کی داره انتقاد میکنه

قسمت عمده نمایندگان مجلس از دوستان خودش هستند

وزرا، معاونین، استاندارانف رئیس مناطق آزاد همه از هم طیف ها و دولت خودش هستند

وزیر راه فعلی وزیر نفت خودشه

استاندار خوزستان وزیر کشاورزی خودشه

رئیس منطقه آزاد اروند وزیر کشاورزی خودشه و.... (381935)
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۰۱:۳۵
درود بر احمدی نزاد
خدا خیرش بده (381969)
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ۱۲:۵۲
اگر تو رو نمیشناختم و بحث خس و خاشاک و توهین به شعور مردم و ... رو ندیده بودم حرفت رو تایید میکردم ولی تو هم از این قماشی و با این سایت و این دست خبرها برای مردم کلاغ رنگ می کنی!!! و غیر قابل اعتمادی (381978)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها