کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل‌باز‌ها منتظر پاییز امسال باشند

4 بهمن 1400 ساعت 14:28


گروه فناوری:اپل در سال ۲۰۲۲ مجموعه متنوعی از محصولات از نسل جدید کامپیوتر‌های مجهز به اپل سیلیکون گرفته تا سری آیفون ۱۴ را معرفی خواهد کرد.همان‌طور که تاکنون بارها گفته شده بود، اپل در سال 2022 مجموعه متنوعی از محصولات از نسل جدید کامپیوترهای مجهز به اپل سیلیکون گرفته تا سری آیفون 14 را معرفی خواهد کرد. در واقع بلومبرگ مدعی شده که کوپرتینویی‌ها پاییز سال آینده متنوع‌ترین دامنه محصولات سخت‌افزاری را معرفی می‌کنند.
 

«مارک گرمن» از بلومبرگ می‌گوید منابع آگاه به او اعلام کرده‌اند که اپل محصولات زیادی را برای معرفی در پاییز سال آینده در نظر گرفته است. این محصولات شامل چهار مدل آیفون جدید، یک مک‌بوک پرو ارزان‌تر، نسخه جدید آی‌مک، نسخه جدید مک پرو، نسل جدید مک‌بوک ایر، نسل جدید ایرپاد پرو، سه اپل واچ جدید، یک آیپد ارزان‌تر و نسل جدید آیپد پرو است.

اپل بهار پیش رو از آیفون SE 3 پرده برمی‌دارد
البته گرمن با تاکید دوباره بر گزارش قبلی خود می‌گوید کوپرتینویی‌ها اولین رویداد سال 2022 را در ماه مارس یا آوریل (اسفند تا اردیبهشت) برگزار می‌کنند تا از آیفون SE جدید پرده بردارند. با این حال، مطابق گزارش امروز نباید انتظار داشته باشیم که نسل جدید آیپد پرو را در رویداد بهاره این شرکت ببینیم. خبرنگار بلومبرگ می‌گوید با توجه به تغییر مهم‌تری که در برنامه سال 2022 اپل وجود دارد، انتظار می‌رود آیپد جدید دیرتر از بهار معرفی شود.

با این حساب، گرمن ادعا می‌کند که رویداد بهاره اپل با تمرکز بر آیفون SE 3، آیپد ایر جدید و شاید مدل خاصی از یک مک قوی‌تر برگزار شود: «تصور می‌کنم اپل می‌خواهد تراشه M1 پرو را در نیمه اول 2022 به یک مک دیگر بیاورد. این دستگاه می‌تواند نسخه قوی‌تر مک مینی یا آی‌مک باشد.»

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که اپل پاییز سال آینده با رونمایی از مک پرو جدید مهاجرت به تراشه‌های اختصاصی خود را تکمیل می‌کند. این کامپیوتر قدرتمند احتمالا قرار نیست به تراشه M2 مجهز شود اما چیپستی خواهد داشت که تعداد تراشه‌های آن از M1 مکس بیشتر خواهد بود. 


کد مطلب: 317374

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/317374/اپل-باز-ها-منتظر-پاییز-امسال-باشند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir