به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ ساعت ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۳۱۷۳۹۷

۶۰ درصد آمریکایی‌ها به بایدن رای نمی‌دهند

۶۰ درصد آمریکایی‌ها به  بایدن رای نمی‌دهند
گروه بین الملل: نتایج نظرسنجی جدید شبکه فاکس نیوز نشان داد، اگر انتخابات ۲۰۲۴ اکنون برگزار می‌شد، از هر ۱۰ رای‌دهنده شش تن به نامزدی به جز جو بایدن رای می‌دادند.
این نظرسنجی نشان داد که ۶۰ درصد از رای‌دهندگان آمریکایی تاکید دارند که از فردی به غیر از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا حمایت می‌کنند و تنها ۳۶ درصد اعلام کردند که به بایدن رای خواهند داد.تنها بیش از یک پنجم از رای دهندگان یعنی حدود ۲۱ درصد گفتند که "قطعا" از انتخاب مجدد بایدن حمایت می‌کنند، در حالی که ۴۴ درصد تاکید کردند که "قطعا" از فرد دیگری حمایت خواهند کرد.در مقابل، درصد رای‌دهندگانی که در ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرده بودند که از فردی به غیر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق حمایت خواهند کرد، هرگز بیشتر ۵۶ درصد نشده بود. ۵۴ درصدی که در سپتامبر ۲۰۱۰ گفتند به فردی به غیر از باراک اوباما، رئیس جمهوری اسبق آمریکا رای خواهند داد نیز بالاترین درصد ثبت شده در دوران تصدی وی در کاخ سفید بود.
همچنین نظر شرکت‌کنندگان را درباره عملکرد شغلی بایدن پرسید که نسبت به هفته‌های اخیر کاهش داشته است. براساس این نظرسنجی، ۵۲ درصد از رای‌دهندگان گفتند که از عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور راضی نیستند، در حالی که ۷۴ درصد رضایت خود را از عملکرد شغلی وی ابراز کردند.این نظرسنجی همچنین نشان داد، ۵۲ درصد از نحوه مدیریت بایدن در مبارزه با پاندمی کرونا ناراضی هستند، در حالی که این آمار اوایل سال گذشته ۳۴ درصد بود.


 
برچسب ها: جو بایدن
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها