کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر نرم افزار Apple Car به متا پیوست

4 بهمن 1400 ساعت 18:33


گروه علمی:اپل یکی دیگر از مدیران تیم خودروهای خودران خودش را از دست داد.سال گذشته، اپل در رقابت با شرکت تسلا تصمیم گرفت خودروهای خودران خود را طراحی کرده  و قبل از شروع دهه جدید آن‌ها را به بازار عرضه کند.

 جو باس که رئیس مدیریت برنامه مهندسی نرم افزار تیم اتومبیل سازی اپل بود، پس از هفت سال، این شرکت را ترک کرد. در همین راستا باس گفت: "من پس از ترک پروژه خودروسازی، مدیر برنامه فنی در Meta شدم". پیش از این دیو اسکات، جیمی ویدو، دیو روزنتال و بنجامین لیون اپل را ترک کردند.

براساس گزارش‌ها، اپل قصد دارد خودروی خودران خود را در چهار سال آینده عرضه کند که سریعتر از جدول زمانی است که برخی مهندسان برای اوایل امسال برنامه ریزی کرده بودند. اما زمان بندی برای عرضه این خودرو هنوز به صورت دقیق مشخص نیست  و ارائه آن به توانایی شرکت برای تکمیل سیستم خودران بستگی دارد.

طی چندین سال گذشته، تیم خودروی اپل دو مسیر را به طور همزمان بررسی کرده بود: ایجاد مدلی با قابلیت‌های خودران محدود با تمرکز روی فرمان و شتاب  شبیه به اکثر خودرو‌های فعلی شرکت تسلا و نسخه‌ای با توانایی کامل خودران که نیازی به دخالت انسان ندارد. تمرکز و تلاش مدیر نرم افزار اپل اکنون روی گزینه دوم است. افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که لینچ در نسخه اول به دنبال خودرویی با سیستم کامل خودران و برقی  است.


کد مطلب: 317430

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/317430/مدیر-نرم-افزار-apple-car-متا-پیوست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir