به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۱۷۴۸۰

این باگ، نمایشگر آیفون ۱۳ را صورتی می‌کند

این باگ، نمایشگر آیفون ۱۳ را صورتی می‌کند
گروه فناوری: یک باگ نرم افزاری کاربران چینی را به دردسر انداخته و نمایشگر آیفون ۱۳ – iPhone 13 آن‌ها را صورتی کرده است. اما چاره حل این مشکل چیست؟ظاهراً یک باگ نرم افزاری باعث صورتی شدن نمایشگر آیفون ۱۳ و کرش شدن گوشی می‌شود. این مشکل بارها و توسط کاربران زیادی در تالارهای گفتگوی اپل و وب‌سایت ردیت گزارش شده است.

آنطور که از شواهد پیداست، مشکل صورتی شدن نمایشگر فقط مختص گوشی‌های سری iPhone 13 اپل است و دیگر محصولات اپل دچار آن نشده‌اند. یکی از کاربران می‌گوید با مشکل GPS دست و پنجه نرم می‌کرده که به یکباره صفحه گوشی صورتی شده است. یکی دیگر می‌گوید باتری گوشی به یکباره عملکرد عجیبی از خودش نشان داده، سپس گوشی فریز شده و بعد از چند نایه صفحه نمایش آیفون ۱۳ او به رنگ صورتی درآمده است.


چندین کاربر دیگر موفق شده‌اند گوشی خود را برای اپل فرستاده و آن را تعویض کنند؛ اما برخی کاربران با این پاسخ که گوشی آن‌ها مشکل سخت افزاری ندارد و در نتیجه این مشکل شامل گارانتی نمی‌شود، از طرف اپل پاسخ منفی دریافت کرده‌اند.اکثر کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند، چینی هستند. به همین خاطر اپل به تمام کاربران چینی توصیه کرده است که از گوشی خود یک بکاپ تهیه کنند و سپس آن را به آخرین نسخه iOS بروزرسانی کنند.اپل هنوز رسماً هیچ پاسخی برای این مشکل ندارد، اما به نظر می‌رسد آپدیت iOS 15.3 که به زودی عرضه می‌شود، می‌تواند این مشکل عجیب و غریب را برطرف کند.
برچسب ها: آیفون 13
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها