به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۵ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۳۱۷۵۰۵

آغاز فروش فوق‌العاده‌ ۳ محصول ایران‌خودرو

آغاز فروش فوق‌العاده‌ ۳ محصول ایران‌خودرو
گروه اقتصادی: فروش فوق‌العاده‌های ایران‌خودرو در حالی به مرحله سی‌ام خود رسیده است که در فروش هفتگی این هفته این گروه صنعتی، سه محصول عرضه شده است. طبق روال طرح‌های هفتگی، مهلت ثبت‌نام از امروز سه‌شنبه ۵ بهمن ماه به مدت سه روز خواهد بود و قرعه‌کشی آن شنبه هفته آینده (۹ بهمن ماه) برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا،  ایران خودرو  اعلام کرده که برای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌امین مرحله از  طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک اجرا می‌کند.

در طرح قبلی (بیست و نهمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده) محصولات خانواده هایما با موعد تحویل سه ماهه و البته به شیوه قرعه‌کشی اجرا شد. در مجموع ۸۵۴ هزار و ۵۷۰ نفر برای ۲۰۰۰ دستگاه مشارکت کردند. ۳۱۹ هزار و ۶۷۸ نفر برای ۱۵۰۰ دستگاه هایما S۵ اتوماتیک شش سرعته (با شانس ۱ به ۲۱۲) و ۵۳۴ هزار و ۸۹۲ نفر برای ۵۰۰ دستگاه هایما S۷ (با شانس ۱ به ۱۰۷۰) ثبت‌نام کرده بودند. قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه دو هفته گذشته (۲۵ دی ماه) برگزار شد.

در فروش این هفته ایران خودرو همان‌طور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه ۵ بهمن ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال شنبه هفته آینده ( ۹ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.  
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها