کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام قیمت جدید لیفان X70 / مشخصات

5 بهمن 1400 ساعت 11:00


گروه اقتصادی: خودروسازان بم که لیفان x70 را در سال ۹۹ به بازار ایران معرفی کرده بود، پس از یک دوره پیش فروش این خودرو نتوانست عملکرد موفقی در تحویل خودروها به خریداران داشته باشد و تیراژ پایین تولید این خودرو باعث شد سری اول خریداران تا مدت‌ها در انتظار تحویل خودروی خود بمانند.بنظر می‌رسد این شرکت بالاخره توانسته از پس تعهدات معوق خود برآید و با بروز رسانی قیمت و شرایط تولید، شرایط فروش فوری لیفان X70 مدل ۱۴۰۱ با موعد تحویل اسفند ماه ۱۴۰۰ را منتشر کند.این خودرو مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتر تنفس طبیعی در کنار یک جعبه دنده CVT است.

قیمت لیفان ایکس ۷۰
در شرایط فروش اعلام شده قیمت این خودرو ۶۸۹ میلیون تومان اعلام شده و مبلغ پیش پرداخت نیز ۳۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معین گردیده

مشخصات خودرو لیفان ایکس ۷۰ اتوماتیک
بزرگترین شاسی‌بلند (کراس‌اوور) لیفان به عنوان پرچمدار این کمپانی در سال ۱۳۹۹ با نام لیفان ایکس ۷۰ – Lifan X70 توسط خودروسازان بم (ایران) عرضه شد. این محصول در ابتدا قرار بود توسط کرمان موتور به بازار بیاید.
ایکس ۷۰ از نظر ظاهری شباهت فراوانی به بیسو T5 دارد و برای رقابت در مقابل خودرو های جک اس۵، چری تیگو ۵، هاوال اچ۲ و هایما اس۷ قرار می گیرد. X70 با موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با جعبه دنده اتوماتیک پیوسته (CVT) قابل سفارش است.


کد مطلب: 317514

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/317514/اعلام-قیمت-جدید-لیفان-x70-مشخصات

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir