به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۳۱۷۷۱۵

بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی در حال انفجار

بزرگترین بمب نقل و انتقالاتی در حال انفجار
گروه ورزشی:فرناندو مورینتس، مهاجم اسبق فوتبال اسپانیا معتقد است کیلیان امباپه فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد. قرارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسویِ پاری‌سن‌ژرمن در فصل تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و مدت‌هاست شایعات حول‌محور انتقال این بازیکن به رئال مادرید بوده است. اگرچه باشگاه متمول فرانسوی هم‌چنان امیدوار است که بتواند امباپه را حفظ کند، اما هنوز توافقی در مورد تمدید صورت نگرفته است.البته رئال مادرید تابستان سال گذشته نیز برای جذب این ستاره فرانسوی اقدام کرد، اما مخالفت مدیران پاری‌سن‌ژرمن مانع رخ دادن این اتفاق شد و حالا فرناندو مورینتس مدعی شد این انتقال در تابستان پیش رو نهایی خواهد شد.

فرناندو مورینتس گفت: "کیلیان امباپه فصل آینده در ترکیب تیم رئال مادرید به میدان خواهد رفت. من بارها با مدیران رئال مادرید و فلورنتینو پرز حرف زده‌ام و اطمینان دارم این اتفاق رخ خواهد داد. فلورنتینو پرز عاشق کیلیان امباپه بوده و اعتقاد دارد او بازیکنی متفاوتی است که می‌تواند سال‌ها در ترکیب رئال مادرید بازی کند.

من فکر می‌کنم کیلیان امباپه بازیکن بسیار خوبی بوده و کریم بنزما را نیز به‌خوبی می‌شناسد. امباپه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند در فضاهای موجود در زمین بازی کند. بنابراین فکر می‌کنم او در رئال مادرید کاملا جا افتاده و موفق خواهد شد. هم‌چنین کیلیان امباپه زبان اسپانیایی را خیلی خوب صحبت می‌کند و بنابراین به نظر من مشکلی وجود نخواهد داشت. "
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها