به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۳۱۷۷۲۹
مک‌دونالد دوج‌کوین را می‌پذیرد؟

توئیت جدید ایلان ماسک جنجال آفرید

توئیت جدید ایلان ماسک جنجال آفرید
گروه اقتصادی: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد اگر مک‌دونالد دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت بپذیرد، در تلویزیون از خوراکی‌های مک‌دونالد می‌خورد. در واقع این میلیاردر با این حرکت خود، غول فست‌فود جهان را برای پذیرش رمزارز تحت فشار قرار داد.

این توئیت در حالی زده شده که بازار رمزارزها روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. در ۳۰ روز گذشته بیت‌کوین ۲۶ درصد و دوج‌کوین ۲۵ درصد افت قیمت داشته‌اند.فشار فروش در بازار رمزارزها باعث شده بود تا اکانت توئیتر مک‌دونالد با انتشار توئیتی از افرادی که در بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند با تمسخر بپرسد حالا حالشان چطور است؟ بلافاصله بعد از این توئیت، ایلان ماسک توئیت کرد که اگه مک‌دونالد دوج‌کوین را بپذیرد من هم از محصولات مک‌دونالد استفاده خواهم کرد.

چندی پیش شرکت تسلا اعلام کرده بود که پذیرش دوج‌کوین را به عنوان ارز پرداخت آغاز کرده است. مشتریان از این پس می‌توانند با استفاده از این میم‌کوین محصولاتی چون «سایبرویستل»، «گیگا تگزاس»، «بلت باکل» و «سایبر کواد» را خریداری کنند.در صفحه پشتیبانی دوج‌کوین تسلا، این شرکت خاطرنشان می‌کند که مشتریانی که مقادیر اشتباه دوج را به آدرس ارسال کنند، ممکن است سفارششان لغو شود و اگر بیش از حد هم پرداخت کنند، مبلغ اضافی به بازگردانده نخواهد شد.
 
لغو پذیرش بیت‌کوین
تسلا سال گذشته پرداخت بیت‌کوینی را پذیرفت و بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار روی این پرچمدار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد. اما پس از مدتی به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی پذیرش بیت‌کوین به عنوان یک روش پرداخت را لغو کرد.

بیلی مارکوس، هم‌بنیانگذار دوج‌کوین هم پس از توئیت ایلان ماسک به حمایت از او درآمد و فشارها را روی مک‌دونالد بیشتر کرد.دوج‌کوین در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک شوخی وارد بازار شده بود ولی حالا با ارزش بازاری بالغ بر ۱۹ میلیارد دلار، یکی از ارزهای مهم بازار رمزارزها محسوب می‌شود.
مرجع : تجارت نیوز
برچسب ها: ایلان ماسک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها