کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استراماچونی اول فصل هم مرا می‌خواست

6 بهمن 1400 ساعت 12:48


گروه ورزشی:هافبک تیم ملی فوتبال ایران «آندره استراماچونی» را در تصمیمش برای انتخاب تیم الغرافه قطر تعیین کننده دانست.سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران چندی پیش با عقد قرارداد قرضی از تیم وایله دانمارک راهی تیم الغرافه قطر شد تا زیر نظر آندره استراماچونی به فوتبالش در نیم فصل دوم ادامه بدهد.
 

عزت اللهی در خصوص دلیل انتخاب تیم الغرافه گفت: هدف اصلی من از انتخاب الغرافه چالش جدید بود. حضور استراماچونی در این انتقال خیلی تعیین کننده بود.وی افزود: هم بازیکنانی که قبلاً با او کار کرده بودند و هم بازی تیم‌هایی که مربی اش بود را دیده بودم؛ استراماچونی یک مربی فنی و تاکتیکی است و دوست داشتم با او کار کنم.
هافبک تیم ملی ایران تصریح کرد: استراماچونی به شخصه و باشگاه الغرافه خواستار این انتقال بودند. باشگاه وایله ابتدای فصل قبول نکرد ولی دوباره در نیم فصل ارتباط را برقرار کردند.

عزت اللهی گفت: قراردادم را با وایله تمدید کردم و سپس به الغرافه آمدم. امیدوارم با چالش‌هایی که در لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا هست نمایش خوبی داشته باشم.هافبک تیم ملی ایران که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو کرده، در پایان اظهار کرد: همه تمرکزم روی تیم ملی است و امیدوارم در بازی با عراق و امارات بعد از مدتها تماشاگران را کنار خودمان ببینیم و با برد مقابل این دو تیم جشن صعود را کنار مردم عزیز بگیریم. امیدوارم این صعود یک هدیه کوچک از سوی تیم ملی به مردم و کشور عزیزمان باشد.


کد مطلب: 317767

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/317767/استراماچونی-اول-فصل-هم-مرا-می-خواست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir