به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۱۷۷۷۲

مگر قرار نبود نیسان‌ها از مدار تولید خارج شوند؟

مگر قرار نبود نیسان‌ها از مدار تولید خارج شوند؟
گروه اقتصادی: باوجود اینکه مقرر شده بود تا پایان سال جاری، تولید وانت نیسان‌های بی‌کیفیت (تک ستاره کیفی) زامیاد متوقف شود، اما همچنان تا پایان آذرماه هم تولید شده‌اند؛ این در حالیست که پارکینگ این خودروساز پر از نیسان‌هایی است که مجوز شماره‌گذاری ندارند.
 
به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت‌های تولیدی داخل در آذرماه امسال، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی (ایران‌خودرو دیزل) و وانت KMC T۸ (کرمان‌موتور) در سطح کیفی چهار ستاره قرار دارند و پس از آن‌ها در همین سطح قیمتی وانت پیکاپ UAZ  (سروش دیزل مبنا) سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در گروه قیمتی دو نیز وانت سایپا ۱۵۱ (سایپا بن‌رو)، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ (بهمن‌موتور) و همچنین وانت پادرا پلاس (زامیاد) توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.با وجود اینکه قریب به یکسال است که اعلام شد تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید این نوع وانت‌ها از چرخه تولید خارج خواهد شد اما همچنان این وانت‌ها با حداقل کیفیت برمدار تولید هستند. این در حالیست که تعداد کثیری از وانت‌های نیسان تک‌سوز و دوگانه‌سوز آپشنال شرکت زامیاد (زیر مجموعه گروه خوردوسازی سایپا) در سطح قیمتی ۲ به سبب عدم مطابقت با استانداردهای لازم، در پارکینگ‌های این شرکت  انبار شده‌اند.
برچسب ها: نیسان آبی وانت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها