به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۱۷۷۹۹
به دلیل ادامه مشکلات مالی؛

گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس در تصمیمی که چندی پیش زمزمه آن شکل گرفته بود، امروز استعفای خود را تقدیم سرپرست تیم کرد.
گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد
یحیی گل محمدی که از چندی پیش اعتراض خود را نسبت به مشکلات باشگاه اعلام کرده بود، اکنون به واسطه عدم حل آن و بی توجهی مدیریت باشگاه، تصمیم به استعفا از سرمربیگری این باشگاه گرفت.
سرمربی پرسپولیس در این فصل در چند مرحله مانع از اعتصاب بازیکنان در تمرین شده بود. با این حال او در دو مقطع نیز با اطمینانی که مدیریت وقت گرفته بود به بازیکنان وعده پرداخت مطالبات‌شان را داده بود. مقطع ابتدایی مربوط به پیش از جدال با فجرسپاسی بود که مجید صدری مدعی پرداخت مطالبات به بازیکنان شده بود. اما در اتفاقی عجیب در فاصله 24 ساعت مانده به این دیدار وزارت ورزش تصمیم به قبول استعفای صدری گرفت و هیات مدیره و مدیرعامل جدیدی را انتخاب کرد.
در ادامه با حضور رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه، او که در همان ابتدا از مشکلات عظیمی که در بخش مدیریت و همچنین مالی باشگاه وجود داشت ابراز نگرانی کرده بود، در ادامه به کادرفنی و یحیی گل محمدی وعده داد طی 48 ساعت بعد از دیدار با فولاد خوزستان به صورت قطعی بخشی از مطالبات(15 درصد) آنها را پرداخت خواهد کرد. 
اکنون اما با گذشت 15 روز از حضور درویش در پرسپولیس و یک هفته از وعده ای که به یحیی گل محمدی داده بود، سرمربی سرخ‌ها به این نتیجه رسیده که تلاشی برای حل مشکلات وجود ندارد و به گمانه‌زنی‌هایی که درباره استعفایش وجود داشت رنگ واقعیت بخشید.
بعد از پایان تعطیلات تمرین و در شرایطی که طبق برنامه قرار بود امروز تمرینات این تیم برای انجام سوپرکاپ و جدال با فولاد خوزستان از سر گرفته شود، بازیکنان با حالتی ناراضی در محل رختکن حضور یافتند و با اشاره به عدم حل مشکلات مالی خود گلایه‌هایی را متوجه یحیی گل محمدی کردند. سرمربی پرسپولیس نیز با جملاتی که بیشتر سعی در آرام کردن آنها و همچنین قدردانی از زحمات‌شان داشت، از اتفاقات پیش آمده ناراحتی خود را اعلام کرد. در نهایت هم او به بازیکنان اعلام کرد که به تصمیم آنها برای عدم تمرین تا زمان حل مشکلات احترام خواهد گذاشت.
بازیکنان در روزی که سیدجلال حسینی نیز به دلیل مشکلات شخصی از کادرفنی مرخصی گرفته بود و در تمرین حاضر نبود، در گفتگویی کوتاه تصمیم گرفتند که تمرین نکنند و استادیوم شهید کاظمی را تا زمان حل مشکل و وعده قطعی مدیریت باشگاه ترک کنند.
بعد از رفتن بازیکنان، جلسه ای میان کادرفنی و اعضای آن برگزار شد. جلسه‌ای که خروجی آن ارائه استعفای یحیی گل محمدی به افشین پیروانی سرپرست این تیم بود تا آن را در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد.
باید دید در روزهایی که ثمره حضور رضا درویش و انتخاب‌هایی که وزارت ورزش در خصوص پرسپولیس داشته، همچنان مشکلات این باشگاه دست نخورده باقی مانده و چاره‌ای هم برای حل مشکلات مالی سرخ‌ها اندیشیده نشده، در نهایت تصمیم باشگاه برای استعفای گل محمدی نیز به چه شکل خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها