به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۳۱۷۸۰۷
خورشیدی: آزمون و طارمی برسند هم شرایطشان مشخص نیست؛

توضیحات سرپرست تیم ملی درباره تمام ابهامات

گروه ورزشی: سرپرست تیم ملی در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با عراق توضیحاتی در رابطه با ابهامات پیرامون تیم ارائه کرد.
توضیحات سرپرست تیم ملی درباره تمام ابهامات
آخرین تمرین تیم ملی پیش از مصاف هفته هفتم برابر عراق در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در شرایطی در حال انجام است که وضعیت سردار آزمون و مهدی طارمی به عنوان دو بازیکن کلیدی تیم همچنان در ابهام است و هنوز مشخص نیست که این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند یا خیر.
در همین زمینه خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران دقایقی در حاشیه تمرین با خبرنگاران صحبت کرد و در مورد وضعیت مهاجم ملی پوش تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ اینطور توضیحاتش را آغاز کرد: آزمون جواب تستش منفی شده ولی باشگاهش یک مقدار مخالفت دارد با آمدن ایشان و دلیلشان هم این است که می گویند در این مدت و پس از مصدومیتش اصلا با ما تمرین نکرده و نگران سلامتی اش هستند. حالا ما مکاتبات را انجام دادیم و به فیفا هم نامه زدیم و منتظر جواب هستیم.
او در واکنش به این سوال به تست مثبت سردار طی روزهای اخیر بیان کرد: تست مثبت داشتند ولی برای ما یک تست منفی فرستاده و ما بر همین اساس می گوییم باید بیاید و در خدمت ما باشد که فعلا باشگاه روسی با ما همکاری نکرده و ما هم در حال انجام مکاتبات هستیم. ما مصر هستیم و امیدوارم همکاری کنند و بازیکن را بفرستند. تنها کاری که می توانیم بکنیم شکایت است و امیدوارم در ساعات آینده کمک کنند تا به تیم اضافه شود.
سوال بعدی از خورشیدی در رابطه با احتمال حضور سردار در مصاف با عراق بود و او در واکنش به این سوال گفت: مصدوم بوده. باید برسد و شرایط ایشان را ببینیم و بعد هم باید ببینیم نظر آقای اسکوچیچ چه چیزی هست.
از سرپرست تیم ملی پرسیده شد که کدام بازیکنان دعوت شده هنوز به اردو نرسیده اند که او به این سوال هم اینطور پاسخ داد: غیر از آقای سردار آزمون و آقای طارمی بقیه آمده اند. امیدوارم در ادامه راه بازیکنی دچار کرونا نشود و فردا همه بازیکنان در اختیار سرمربی تیم ملی باشند.
سرپرست تیم ملی در رابطه با آخرین شرایط مهدی طارمی هم عنوان کرد: بله دیروز آقای عزیزی خادم دستور دادند از تمام ظرفیت ها استفاده شود و هواپیمای اختصاصی برای ایشان گرفته شود. خیلی رایزنی کردیم و خیلی تماس های تلفنیی متفاوتی داشتیم با ایرلاین‌های ایرانی و هم با پروازهای کشور ترکیه. دنبال این هستیم که هر چه زودتر ایشان را سوار کنیم ولی اگر نشود هم پرواز 23:45 دقیقه آنتالیا به تهران گرفته ایم که از این شهر عازم ایران شوند.
از خورشیدی در رابطه با آخرین وضعیت حاج صفی پرسیدند و او در مورد شرایط این بازیکن تیم هم توضیح داد: حاج صفی هم تستش منفی شده و می آید و باید ببینیم شرایطش چطور است.
او در واکنش به این سوال که به هر حال این بازیکنان آیا به مصاف دوم تیم ملی برابر امارات می رسند یا خیر بیان کرد: نه مشخص نیست. این بازیکنان وقتی می رسند باید تست بدهند و ببینیم وضعیتشان چطور است. همین بازیکنانی که امروز در تمرین هستند، دیروز تست دادند و در مورد بازیکنان جدید هم همین رویه ادامه خواهد داشت.
خورشیدی در واکنش به حضور رئیس جمهور در تمرین تیم ملی نیز گفت: نه تشریف نمی آورند ولی قول داده اند پس از بازی بیایند و ما ایشان را زیارت کنیم. همه مصمم هستیم که بازی را ببریم و پیروزی را تقدیم مردم ایران کنیم.
سرپرست تیم ملی در رابطه با جشن صعود نیز توضیح داد: جشن صعود هم دوستان مربوط به این حوزه در حال فعالیت هستند. امیدوارم در حضور هوادران باشد تا باشکوه تر باشد. من مطمئنم همه مردم ایران با این پیروزی خوشحال خواهند شد.
سوال دیگری از خورشیدی در رابطه با پاداش ملی پوشان و حواشی مربوط به این موضوع بود که او ضمن تشکر از عزیزی خادم و رئیس جمهور اضافه کرد: آقای عزیزی خادم خیلی پیگیری کردند که باید تشکر کنیم از ایشان. همچنین باید آقای رئیسی هم تشکر کنیم که در این شرایط سختی که بازیکنان خودشان را به اردو رسانده اند و همه دلشان برای ایران می تپد و همه می خواهند سه امتیاز را بگیرند و به جام جهانی برویم، رئیس جمهور دستور مساعد دادند. امیدوارم در ادامه راه هم بتوانیم حمایت های رئیس جمهور و همه مسئولان کشور را داشته باشیم؛ چون ما کار سختی در جام جهانی داریم و باید اردوهای خوب و تدارکات خوبی داشته باشیم که به این مهم برسیم.
سوال آخر از خورشیدی در مورد میزان پاداش به ملی پوشان در صورت صعود به جام جهانی بود که سرپرست تیم ملی نسبت به آن ابراز بی اطلاعی کرد.
برچسب ها: تیم ملی ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها