به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۱۷۸۴۳

تصاویری از مصطفی زمانی در «روز ششم»

تصاویری از مصطفی زمانی در «روز ششم»
گروه فرهنگی: «روز ششم» نخستین ساخته سینمایی حجت قاسم زاده اصل است که زمستان سال گذشته در تهران جلوی دوربین رفت. این فیلم بعد از گذشت یکسال با تکمیل مراحل فنی خود را آماده اکران می‌کند.
نسخه طولانی‌ای از این فیلم به جشنواره سال گذشته ارائه شده بود که برای اکران عمومی زیر نظر کارگردان کوتاه و در حدود صد دقیقه آماده پخش شده است.

مصطفی زمانی و بهاره افشاری نقش های اصلی «روز ششم» هستند و در کنار آنها بازیگرانی چون امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی نیا و با حضور جمشید هاشم پور دیگر نقش‌های محوری این فیلم را برعهده دارند.قاسم زاده «روز ششم» را براساس فیلمنامه‌ای به قلم خودش جلوی دوربین برده و در آن به روایت زندگی جوانی به نام احمد می‌پردازد که بعد از آزادی از زندان فقط 5 روز وقت دارد که جواب چند معما را پیدا کند، اگر او موفق به انجام این مهم نشود در روز ششم کشته می شود.

عواملی که در ساخت این فیلم مشارکت دارند عبارتند نویسنده و کارگردان: حجت قاسم زاده اصل، تهیه کننده: رحمان سیفی آزاد، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مدیر صدا برداری: امیر نوبخت حقیقی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، برنامه‌ریز: مجید فاضلی، منشی صحنه: لادن رحمتی، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: علی اسدی، فیلمبردار پشت صحنه: رضا وفایی نژاد، عکاس: محمدحسن هندی.
برچسب ها: مصطفی زمانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها