به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۳۱۷۸۴۹

معضل آب نیست مدیریت آن است

معضل آب نیست مدیریت آن است
گروه اقتصادی:سفیر ژاپن در تهران با اشاره وضعیت آب در استان خوزستان گفت : مدیریت منابع آب در ایران معضل جدی است.کازوتوشی آیکاوا، سفیر ژاپن در تهران در سفر به استان خوزستان و در جریان بازدید از کمک‌هایی که دولتش داشته، اظهار داشت: در سفر به خوزستان در ایران این موضوع را کاملا درک کردم که مدیریت منابع آب معضل جدی است.
 
دولت ژاپن از طریق آژانس‌های سازمان ملل، جایکا و سایر سازمان‌ها از تلاش‌ها برای بهبود بهره‌وری آب در کشاورزی، که بخش بزرگی از مصرف آب در ایران را تشکیل می‌دهد، به منظور ایجاد اقدامات جایگزین برای معیشت و حفظ منابع آب از طریق حفاظت از جنگل‌ها حمایت می‌کند.امیدواریم این تلاش‌ها به حل مشکل کم آبی در ایران کمک کند.

لازم به ذکر است سفیر آیکاوا از بیمارستان امام علی (ع) شهرستان اندیمشک در استان خوزستان بازدید کرد.
این بیمارستان یکی از 6 بیمارستانی است که دولت ژاپن در ماه اکتبر گذشته تصمیم به اهدای دستگاه ام آر آی گرفته است. در این دیدار دکتر کرمیان رییس بیمارستان از دولت و مردم ژاپن قدر دانی کرد.این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های ارائه دهنده مراقبت‌های پزشکی در منطقه است و در خط مقدم مبارزه با کووید 19 قرار دارد. معتقدیم که حمایت ژاپن به بهبود وضعیت سلامت مردم این منطقه کمک خواهد کرد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بحران آب
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها