به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۳۱۷۸۷۱

فوری؛ تست کرونای قایدی مثبت شد!

گروه ورزشی: جواب آزمایش یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی ایران در آستانه دیدار با عراق مثبت اعلام شد.
فوری؛ تست کرونای قایدی مثبت شد!
مهدی قایدی که از نخستین روز اردوی تیم ملی ایران در تهران، در تمرینات قبل از دیدار با عراق حضور داشت و با انگیزه زیادی زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار می‌کرد، اکنون اجازه حضور در این مسابقه را نخواهد داشت.
 
در آخرین مرحله تست‌گیری کووید ۱۹ از بازیکنان تیم ملی ایران، مشخص شد جواب آزمایش کرونای مهدی قایدی مثبت است و این ستاره ریزنقش نمی‌تواند مقابل عراق به میدان برود.
 
قایدی که یک‌شنبه شب هفته گذشته در مسابقه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات مقابل شارجه به میدان رفته و پس از آغاز اردوی تیم ملی به تهران سفر کرده بود، حالا نمی‌تواند ایران را در مسابقه صعود به جام جهانی همراهی کند.
 
این بازیکن که روز چهارشنبه هم در آخرین تمرین تیم ملی ایران حضور داشت و با روحیه بالایی مشغول تمرین بود، در ساعات پایانی شب مطلع شد که کرونای او مثبت است.
 
بنابر تصمیم کادر پزشکی تیم ملی و برای رعایت مسائل بهداشتی، مهدی قایدی شب قبل از بازی با عراق محل اردوی تیم ملی در هتل المپیک را ترک کرد تا به قرنطینه برود.
 
دراگان اسکوچیچ در حال حاضر مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله خود را به‌خاطر عدم سفر به ایران دراختیار ندارد و مثبت شدن تست کرونای مهدی قایدی مطمئنا او را با چالش دوباره در چینش ترکیب بازی با عراق مواجه خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها