به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۱۸۲۷۶

نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد

نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد
گروه فرهنگی:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استقبال چشمگیر مخاطبان از دومین نمایشگاه مجازی کتاب اشاره کرد و از تمدید یکروزه این رویداد بزرگ فرهنگی کشور خبر داد.محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه در حاشیه بازدید از سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور بهره‌مند شدن تعداد بیشتری از علاقه‌مندان و مخاطبان این رویداد تا ۱۱ بهمن ماه تمدید شد.دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن ماه با مشارکت ۲ هزار و ۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی و عرضه بیش از ۲۰۰ هزار عنوان کتاب آغاز به کار کرد.

فروش ۴۵ میلیارد تومان کتاب در ۶ روز
دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در پایان ششمین روز، فروش ۴۵۵ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۱۹۹ ریالی کتاب را تجربه کرد.با پایان ششمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ۷۰۰هزار و ۳۰۳ نسخه کتاب به مبلغ ۴۵۵ میلیارد و ۱۰۵ میلیون و ۷۰۷ هزار و ۱۹۹ ریال به فروش رسید.

تاکنون ۱۲۴هزار و ۳۱۸ سفارش برای ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه ثبت شده است که از این تعداد ۸۰ هزار و ۴۶۰ سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شد و مابقی به تعداد ۴۰ هزار و ۳۰۹ سفارش در انتظار ارسال است.دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: نمايشگاه کتاب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها