به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۰۹ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۳۱۸۳۲۰

دستگیری سه نفر از عوامل تیراندازی در عنبرآباد

دستگیری سه نفر از عوامل تیراندازی در عنبرآباد
گروه حوادث: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد کرمان از شناسایی و دستگیری عوامل تیراندازی در سطح شهر عنبراباد در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: در این رابطه سه متهم بازداشت شده‌اند.به گزارش ایسنا، ابراهیم سلیمانی در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی بروز تیراندازی‌ در سطح شهر عنبرآباد و مطالبات مردمی مبنی بر برخورد دستگاه قضایی با عوامل ناامنی در سطح شهرستان؛ این موضوع در همان لحظات اولیه تیراندازی در دستور کار دادستانی قرار گرفت و  پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، مامور پیگیری موضوع شدند.
 
وی اضافه کرد: با رصد اطلاعاتی و شناسایی عوامل تیرانداری و مخلین امنیت جامعه؛ سه نفر از افراد مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شدند. مدعی العموم شهرستان عنبرآباد با اعلام اینکه از این افراد یک قبضه سلاح جنگی کشف شده است، افزود: افراد دستگیر شده هم اکنون تحت نظر پلیس و دستگاه قضایی قرار دارند و پرونده آنها در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در حال رسیدگی است.

دادستان عنبرآباد ضمن قدردانی از اقدام سریع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، گفت: امنیت و آرامش شهروندان، خط قرمز دستگاه قضایی است و دادستانی مانند گذشته با عوامل نا امنی و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم و جامعه به شدت برخورد خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها