به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۱۸۴۵۵

بی‌ریشه هستی و باید از کولبران عذرخواهی کنی

بی‌ریشه هستی و باید از کولبران عذرخواهی کنی
گروه ورزشی:در ویژه برنامه شبکه سه صداوسیما به مناسبت بازی ایران و عراق، خداداد عزیزی مهمان این برنامه، با اشاره به پرداختن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت.»

خداداد اما در مصاحبه با خبرورزشی توضیحاتی در این باره داد و مدعی شد خودش روزگاری گچ کار بوده و به سختی روزگار را سپری می‌کرده است و هدفش از آن اظهارات، توهین به قشر زحمتکش جامعه نبود.
در همین رابطه با بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم، ضمن حمله شدیداللحن به خداداد عزیزی، نکته‌های زیر را بیان کرد:

*وقتی این ویدیو را دیدم به‌ شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند! با اظهارات چنین انسانی شان و منزلت کولبران شریف از بین نمی‌رود. این فرد با توهین به کولبران شان خودش را زیر سوال برده نه شان انسان‌هایی که با «شرافت» دنبال روزی حلال هستند.

*بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف استان کردستان می‌گویم که هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما باید به دلیل توهینی که به کولبران و مردم شریف کردستان کردند، عذرخواهی کنند. کولبری زاییده بیکاری و فقر در مناطق کردستان است.

*دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند که همین امر باعث شده امروز فرصت‌های شغلی در کردستان از بین برود و مردم ما مجبور به کولبری شوند. به نظر بنده شان جوانان کردستان بسیار از خداداد عزیزی و امثالهم بالاتر است کسی نمی‌تواند این شان و منزلت را با مسخره کردن از بین ببرد. امثال خداداد عزیزی با پول همین مردم به این جایگاه رسیدند. خداداد عزیزی برای همین توهین‌هایی که به کولبرها کرده چندین میلیارد پول گرفته است!

*قطعا این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. بنده و تمامی نمایندگان کردنشین یک تذکر و اعتراض جدی نسبت به توهین این فرد به رئیس صداوسیما ابلاغ می‌کنیم. امیدواریم دیگر شاهد چنین توهین و بی حرمتی‌هایی نباشیم گرچه ما بارها شاهد چنین توهین‌هایی به کردها و کولبرها بوده‌ایم. از رئیس صداوسیما درخواست می‌کنم که از کولبران دلجویی کرده و عذرخواهی کنند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: خداد عزيزي

کل صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۲:۵۰
دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی همچون خود شخص شما در این پست هستی (382155)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۴:۲۶
مگه چیز یدی گفته کولبراان قاچاق کالا انجام میدهند در ضمن تو ............ کلمه بی ریشه را برای خودت تیتر کردی.......... (382158)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۵:۴۰
سلام
ای بیچاره خو گفته منظوری نداشتم ولی نماینده که بدتر کرده بعد این نماینده چه قدمی در کاهش مشکل کولبرا کرده. (382163)
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۹:۰۳
عجیب است کار این نماینده که قوز بالای قوز است سخن خداداد بنا به برداشت بسیاری توهین نبوده و انصافا اگر دقت کنیم همچنین قصدی هم ندارد و فایده ای هم در آن نیست تنها برای شوخ طبعی شاید اشتباهی هم کرده باشد که عذر خواسته و خود را هم پایه همان انسان ها شمرده است ولی این نماینده عزیز چرا با زبانی رسواتر همان اشتباه را به مراتب بیشتر مرتکب می شوند فحش بی ریشه(صد فحش) و نا لایق به خداداد و امثال خداداد چرا . کار این نماینده را دیگر نمی توان اشتباه دانست. عجب مرهمی. (382182)
متنفر از ریاکاران ادرس غلط بده
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۲۰:۱۷
موافقم ..یکی از افراد بی لیاقت که سرکارن خود تو نماینده مجلس 10 درصدی هستی. که با پاچه خواری اصحاب قدرت ملت را به فقر سیاه انداختین (382190)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۰۱:۳۲
چراازخداداد حمایت میکنی امروز ازماست فرداهم شمایی چون این اولین بارش نیست ادمی بی نظاکته توهین بهدیگران شاهکار نیست بی فرهنگی شخصه (382194)
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۰:۳۹
بنظرم اصلا توهین نبود شوخی در رابطه با برف وتاخیر پروازها بود لطفا قهرمان کشی نکنید و اینکه کسی جرات نکنه حرفی بزنه شما که علنا وشفاف توهین کردید چه جور می خواهید عذر خواهی کنید (382203)
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۳
بنظرم اصلا توهین نبود فقط یه شوخی در رابطه با برف وتاثیر پروازها بود لطفا قهرمان کشی نکنید واینکه دیگه کسی جرات نکنه حرفی بزنه شما خودتون که علنا وشفاف توهین کردید چه جور می خواهید عذر خواهی کنید (382205)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۴:۵۵
بی ریشه بدترین اهانته باید گفت بی ریشه تویی که به قهرمان ملی این اهانت بد را کردی در ضمن تو سایت بهار هم مشکل داری با تیتر کردن این اهانت (382218)
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۹:۴۱
غلط کرد بیجا کرد خودمونم ازش خوشمون نمیاد، من از طرف این مادون انسان از ملت شریف کرد عذرخواهم ، شما به بزرگواری خودتون ببخشید (382241)
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۹:۴۴
تو بی ریشه ای ................. شما بیعرضه ها باعث شدید کولبری رایج بشه، مرگ و ننگ بر تو نماینده بی اصالت (382242)
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۲۲:۵۲
کولبران چون راه رو بلد هستند و بومی اون مسیرهای سخت مرزی هستند، می تونند راه رو به مسافر نشون بدهند. منظور عزیزی این بوده که چون پرواز ها کنسل شده بهترین گزینه از سر ناچاری از این طریق بوده که خودش رو به کشور برسونه. (382646)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها